Clinics bij WSW (o.a. Jean-Claude Dysli)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Clinics bij WSW (o.a. Jean-Claude Dysli)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 20:31

Ik kreeg net de nieuwe clinics bij WSW (Westernstable Westerkwartier) door per mail. Misschien dat iemand geinteresseerd is??

2 Februari Trail Clinic door Willem Pieters
kosten zijn 45,00 euro per ruiter

16 maart Toilleteer Clinic door Diana Pieters
kosten zijn 27,50 euro (geen eigen paard nodig)

12, 13 & 14 April Brad Whittaker
12 April Round-Penn Training 45 euro p.p.(kijk-clinic)
13 & 14 April Team-Penning 125 euro p.d.(max. 9 ruiters)
Kijkers kost 10,00 euro p.d. (alleen team-penning)

23 t/m 29 juni Jean-Claude Dysli!!!!
23 + 24 basis clinic 250 euro p.p.(max. 10 ruiters)
25 + 26 reining clinic 250 euro p.p.(max. 10 ruiters)
27, 28 + 29 Working Cowhorse clinic 475 euro p.p.(max. 8 ruiters)

Ik zou willen dat ik mee zou kunnen doen, maar ik vind het wel erg veel geld (dat kan ik niet zomaar voor een dagje uitgeven.. vooral dat geld niet voor Jean-Claude Dysli) en ik heb ook geen eigen paard... Maar misschien dat iemand hier op bokt wel serieus interesse heeft? Ik weet dat ik hier geen internetadressen en dergelijke mag plaatsen omdat dat commercieel is, dus pb me maar eventjes voor gegevens van de WSW als je geinteresseerd bent..

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:51

gera schreef:
23 + 24 basis clinic 250 euro p.p.(max. 10 ruiters)


Ik heb vorig jaar met deze clinic meegedaan, en het is echt de moeite waard. (ik wil geen reclame maken maar iedereen er toch even op wijzendat je wel waar krijgt voor je geld!)
Ik heb erg veel geleerd en was ook zeker van plan om nu de reining clinic te gaan volgen. Alleen nu komt het zo uit dat het in de laatste week voor de schoolvakantie valt (ik ben juf) en ik geen vrij kan krijgen!!! Huilen Huilen Huilen
Tja, ik heb veel vakantie, daar mag ik niet over klagen, maar net deze dagen vallen niet in de vakantie!!!!!
Echt wel balen dus...... Verdrietig

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 21:16

Is dat dan twee dagen of is het één dag? (aangezien er staat dat het op de 23e en de 24e wordt gegeven, zijn dat twee clinics die los van elkaar staan of heb je twee dagen achter elkaar een clinic voor dat geld?)

WSW

Berichten: 324
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:42

De Clinics staan er per dag dat ze gehouden worden. Voor Jean-Claude Dysli geldt dus dat iedere clinic uit twee en drie dagen bestaat.
250 euro voor twee dagen les is dan zeker niet te duur!
De working cowhorse clinic is drie dagen!
Je kunt ook komen kijken, bij alle clinics trouwens.
De pension klanten van WSW hebben altijd gratis entree, om te kijken, de lesklanten van WSW krijgen forse kortingen en de voor de rest van de geïnteresseerde geldt dat er kortingen zijn in de vorm van pas partouts!
Vraag gerust om informatie aan mij persoonlijk,
Diana Pieters tel: 0594-646420
of P.B. tje!

spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 21:53

Wij hebben vorig jaar ook meegedaan met de basisclinic, mijn man de eerste en ik de tweede 2 dagen. Dat was dus een rib uit ons lijf, ben het nog niet helemaal te boven Maar het is iedere cent waard geweest. Vingers aflikken *LOL* echt een geweldige ervaring. Ik vond het ook heel leuk dat hij op ieder paard dat mee deed ook zelf ging rijden zodat hij kon voelen hoe ze waren en reageerden. Op die manier kon hij echt gericht aanwijzingen geven. Als ik alle dicussies hier lees kunnen heel veel mensen op bokt met zijn methodes uit de voeten Schijnheilig

Als het echt boven je budget is kom dan 'alleen' kijken. Als je samen met wat mensen komt kunnen jullie elkaar na afloop helpen om het e.e.a. thuis te proberen. Onze ervaring is dat de methodes van Jean-Claude juist door hun eenvoud heel goed werken. Dus grijp je kans nu het nog kan (hij is tenslotte al bijna 70 dus.....)

Groetjes Marion