Met deze deken op wedstrijden verschijnen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Met deze deken op wedstrijden verschijnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 16:30

hoi,
Kan ik met dit deken op western wedstrijden verschijnen?(gemaakt dankzij dapperdier)
Haha!

Afbeelding
Hij's gaaf he?

groetjes
celinde
Laatst bijgewerkt door celinde op 19-01-03 11:05, in het totaal 2 keer bewerkt

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 16:35

Wow!! vette deken hoor!
Tuurlijk kan je ermee op wedstrijden verschijnen, je valt wel op. Tja, of je daar blij mee moet zijn dat moet je zelf maar beslissen Cool Haha! .
Maar ik vind hem echt stoer, heb je ook een foto waar je paard hem om heeft?

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 16:43

Je hoeft alleen maar te komen en niet eens te rijden om te winnen.
Hij is prachtig, maar dat wist je al he? Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 18:06

Mooi zeg, van wat voor stof is het gemaakt?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:13

Hij is inderdaad wel gaaf *LOL*
Je bent wel de blits op wedstrijden Haha!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:27

heftig
en als ik die dus tegenkom op de wedstrijden weet ik dat jij het bent Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:43

Gaaf hoor!! Hoe heeft ze die verschillende kleuren zo gemaakt? Ik zou heel graag een rood/wit/blauwe deken hebben (zoals de nederlandse vlag dus... m'n paard heet Dutch Design Knipoog ) maar 250 is me echt wat te duur voor een showdeken...

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:45

Whahahahhaha, LOL, Francis!!! Mocht jij oooooiiiittttt nog eens jou merrie door mijn hengst laten dekken, dus Dutch Design X Made in Holland dan komt er toch wel een "Double Dutch" uit??????

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:53

Haha! Da's een goeie Karen!! Ik weet alleen niet of ik Dot ooit laat dekken... ik ben n.l. niet zo goed in het verkopen Knipoog en alles zelf houden kan ook niet... Maar wie weet...

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:15

Francis schreef:
:D Da's een goeie Karen!! Ik weet alleen niet of ik Dot ooit laat dekken... ik ben n.l. niet zo goed in het verkopen Knipoog en alles zelf houden kan ook niet... Maar wie weet...


Verkopen..........neeeeeeeeeeee, moet je ook niet doen!!!! *LOL* Als opvolger van Dot!!! Over een jaartje of 6 Dot eens laten dekken, 3 jaar later heb je een leuk nieuw rijbaar paard. En heb je moeite met verkopen, dan moet je het veulen al voor de geboorte verkopen, dat is emotioneel nog wel te dragen Haha! . (Hoop ik......het volgende veulen van Cody is al voor de helft weer verkocht, de andere helft kan ik nog niet afstaan, hangt er vanaf wat eruit komt Cool )

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 08:43

je ken m zeker op wedstrijd om doen, maar dan moet je er wel wat van bakken natuurlijk! Knipoog.
niet dat je op wedstrijd aankomt en dat je zo´n mooi deken heb en je word gediskwalificeert omdat je paard alle kanten op gaat! Bloos . Dan ken je het deken beter aan mij verkopen! (niet dat ik er veel van bak!) *LOL*

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 08:47

FlyingHigh"]
[quote="Francis schreef:
:D Da's een goeie Karen!! Ik weet alleen niet of ik Dot ooit laat dekken... ik ben n.l. niet zo goed in het verkopen Knipoog en alles zelf houden kan ook niet... Maar wie weet...


Verkopen..........neeeeeeeeeeee, moet je ook niet doen!!!! *LOL* Als opvolger van Dot!!! Over een jaartje of 6 Dot eens laten dekken, 3 jaar later heb je een leuk nieuw rijbaar paard. En heb je moeite met verkopen, dan moet je het veulen al voor de geboorte verkopen, dat is emotioneel nog wel te dragen Haha! . (Hoop ik......het volgende veulen van Cody is al voor de helft weer verkocht, de andere helft kan ik nog niet afstaan, hangt er vanaf wat eruit komt Cool )
[/quote] ja en dan verkoop je het veulen voor de geboorte en dan komt er het veulen uit waar je altijdddd van gedroomt heb! dan sla je jezelf denk ik ook! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 08:56

Heel bijzonder..............
Je staat vast en zeker in eht middelpunt van de belangstelling met deze deken. Haha!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 11:46

COOOL! haha! tuurlijk moet je zo'n deken opdoen! is weer eens iets anders als die suffe saaie kleuren! Weet je zeker dat je opvalt! haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:13

Jaahh ik vind die deken heel erg gaaf!! Heb je net de sterren van de hemel gereden in de bak, kom je bij de prijsuitreiking met zo'n deken opdraven (letterlijk en figuurlijk!) Gaaf joh!!
Ik denk dat ik mijn moeder ook maar lief aan ga kijken als ik eventueel ooit wedstrijden ga en kan rijden (ik hoop van wel!!!) Ik wil dan een superAmerikaanse deken... Veel sterren enzo. Ben helemaal Amerika-fan! Haha!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:29

Lachen Mijn moeder heeft voor mij een uitrijdeken gemaakt van een originele amerikaanse vlag Lachen Ook daarop heb ik al diverse reakties gehad op wedstrijden. Maar bovenal is het gewoon een lekker warm praktisch ding.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:35

Ik heb ook vroeger verschillende rare dingen gemaakt van vlaggen. Vooral topjes van de Amerikaanse vlag... lekker creatief. Ik zat er inderdaad ook aan te denken om gewoon een uitrijdeken of wat dan ook van een hele grote Amerikaanse vlag te maken (heb er nog genoeg!!) Vooral die gestikte zijn heel mooi voor een uitrijdeken.
Maar eerst goed trainen om op wedstrijden te kunnen starten en dan zie ik wel verder Knipoog

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:44

Trouwens heel simpel te maken hoor. Van een oude deken knip je een stuk die net iets kleiner is dan de vlag. Dit er netjes onder naaien en van bv zilveren sierknopen een rand vastzetten. Een veter als staartriempje. 2 kleine musketonhaken om de boel aan je achterste zadelring vast te maken en je hebt een lekkere warme uitrijdeken. Laatst stond trouwens op ebay ook zoiets leuks. Een veulendekentje met bijpassende transportbeschermers met de amerikaanse vlag

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 17:53

Jah dankjewel, maar het is wel allemaal dankzij dapperdier hoor. Maar hij is aan de voorkant bij zijn borst ook open. Dat is volgensmij niet zo goed, maar zijn vorge deken zat zo en toen hebben we die gewoon nagemaakt maar toen zei sm zei dat hij voor dicht moest zijn. Dus hij is niet helemaal goed hoor.

muts
Berichten: 24
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Amsterdam noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:43

Echt een super gave deken!!!!! Zou ik zeker om doen bij wedstrijden.
Je valt tenminste op

groetjes xxx

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 15:35


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 15:58

wat bedoel je met dit deken of is het een schrijf fout?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:24

Ik denk inderdaad dat ze 'deze deken' bedoelt Lachen

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 11:05

hihi, blond