Gezamenlijke trainingen????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mnh
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Leusden

Gezamenlijke trainingen????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 00:33

Hoi allemaal,

Op onze manege zijn een aantal gezamenlijke trainingen gehouden maar alweer een poosje gestopt.
Ik heb eigenlijk het idee om het een leven in te blazen, maar ben erg benieuwd of er nog wel voldoende belangstelling voor is. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie mening over de invulling van zo'n trainingsavond / middag. Ik vind het in ieder geval wel belangrijk dat het leuk, leerzaam en betaalbaar blijft.

Brandt eens los.........


mnh
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 22:28

....nieuwe stijl........
een erg ruim begrip, maar wat zo ongeveer de gedachte is om er aan te werken er stabiliteit in te krijgen. Door vooraf al te kijken naar explicite interesses / disciplines en ervaringsniveau per combinatie, en op deze manier de groepen in te delen. Dus iedereen moet op deze wijze prettig kunnen rijden/trainen. Daarnaast zullen ruim vooraf geplande data alleen vervallen in geval van extremen.

Met een gezamenlijke training kun je diverse kanten uit:
je rijdt met een aantal in de bak, en wisselt ervaringen uit, helpt elkaar,
of, wij kunnen er voor kiezen om trainers uit te nodigen.

Ons idee is om het een combinatie van beiden te maken, waarbij de (vaste) groep deelnemers op democratische wijze inspraak hebben op de uit te nodigen trainer (m/v).

Basisgedachte is om het leuk, leerzaam en betaalbaar te houden. Een goede en ontspannen onderlinge sfeer vinden we ook erg belangrijk.

Nu ben ik dus nieuwsgierig of dit is wat FlyingHigh al dacht, of heeft FH soms andere goede ideëen???

mnh
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 23:03

Jac schreef:
Dit idee komt me akelig bekend voor...is Westernworld van het strijdtoneel verdwenen? euhm...


Helemaal correct, en dit wiel heb ik niet zelf uitgevonden, alleen geven wij er nu zelf een eigen draai aan.

mnh
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 13:03

Nou, als ik dit zo allemaal lees, dan is er voldoende belangstelling voor een gezamenlijke training.

Dus gaan we op zaterdagavond 15 februari, van 20:00u tot 22:00u, maar eens van start!!!!
Ik wil het zeker 'inrichten' als een trainingsavond, waarbij ruimschoots kennis aanwezig is om rijtechnische vragen en/of problemen te behandelen.
Wil je meedoen en heb je een specifiek item waaraan je wilt werken, mail het dan vooraf even door.
Qua niveau is iedereen van harte welkom, we willen graag geen grote niveauverschillen in één groepje hebben, vandaar de vraag om vooraf wat gegevens door te geven.

Dus......wil je komen? Stuur dan een pb'tje of mailtje, met daarbij ook op welk niveau je rijdt.

Qua kosten houden we het laag: e. 5,- per combinatie.

Kijken staat / is vrij...... Haha!

mnh
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-03 14:24

Vanavond is het zo ver!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avalon87 en 50 bezoekers