Met cap rijden bij het westernrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 09:40

Ik heb zo'n westernhoedcapgeval en die hangt heel mooi aan mijn zadelbok Haha! dus laat ik 'm daar maar lekker hangen....



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 16:25

Waarom zou dat raar zijn Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 11:36

dapperdier schreef:
Zeg Sonja, heb je ook een foto van die veiligheids hoed van je terwijl je hem ophebt??


Godzijdank niet... Haha!
Ik vind het een vreselijk ding, hij heeft het formaat van een volwassen glasbak en is behoorlijk windgevoelig... Ik gebruik 'm als we op maneges te gast zijn waar met een cap rijden verplicht is (omdat ik vind dat je dan solidair moet zijn) en een enkele keer met buitenrijden (als we over de verharde weg gaan). Verder alleen bij bv stamboekactiviteiten waarbij cap verplicht is, omdat ik het geen pan vind om een cap op te zetten bij 'n mooie outfit....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 16:54

Summertje, zoeentje is het inderdaad. En geloof me, hij is enorm! Maar ik moet toegeven dat het wel went hoor om iemand ermee te zien. Dick heeft 'm echt elke dag op, die is daar heel trouw/verstandig in, en het valt niemand meer op dat hij zo'n grote hoed op heeft. Maar persoonlijk ben ik er nog steeds niet aan gewend.... Dom, maar waar.... Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers