Starten met je Zippo en GSM aan je broek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Starten met je Zippo en GSM aan je broek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 16:20

Het is me opgevallen dat er soms mensen (mannen) in de ring verschijnen, die hun hele broekriem hebben volhangen met spullen: GSM, mes en Zippo denk ik. Ze zitten dan wel ik mooie leren hoesjes, maar toch vraag ik me af of je officieel wel met dit soort attributen aan je riem mag starten?

DubbelFun

Berichten: 88676
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 16:22

Ach in Amerika hebben ze ook vast nog een rambo-knife en een revolverholster om en naturel een foudraal voor het jachtgeweer Lachen

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 16:25

Ja, een "gunrack in the back" zeker... Haha!
Zijn hier geen regels voor? Anders laat ik mijn mobieltje ook lekker om, ik weet als ik de ring in moet anders toch niet waar ik hem moet laten! Bloos

DubbelFun

Berichten: 88676
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 16:52

Dat probleem zullen de meesten dus wel hebben Knipoog Als ze maar uit staan anders wordt het wel erg irritant.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 16:55

Hmm, zou ik niet doen Elles..
Afgelopen Wran NK was er een vrouw in de halter die was een beetje laat en had geen tijd om zich om te kleden Verward Die had een blouse aan dat uit haar broek hing en haar telefoon hing aan haar broek. En jahoor, gaat ie als net de jury bij haar staat voor de inspectie..
Ging ze ook nog kijken wie haar belde.. Bloos
Nou sorry, dat vind ik zo erg. Zo ongeinteresseerd staat dat. Je kunt je telefoon toch gewoon in de auto laten liggen Verward

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:28

Hmm, misschien ook wel handig. Er was een tijd dat mijn vriend mij belde terwijl ik net aan het rijden was. Onbewust heb ik mijn paard toen geleerd dat als mijn telefoon gaat we stil gaan staan, dit doet hij nu automatisch zodra mijn foon gaat. Misschien wel handig voor de reining Lachen

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:38

cornelie schreef:
Onbewust heb ik mijn paard toen geleerd dat als mijn telefoon gaat we stil gaan staan, dit doet hij nu automatisch zodra mijn foon gaat. Misschien wel handig voor de reining Lachen


Moet je natuurlijk wel op het juiste moment gebeld worden Knipoog.

Geen idee of hier regels over bestaan, maar ik vind het niet kunnen. Dat je je mobiel meeneemt tijdens het gewone rijden kan ik begrijpen, maar tijdens een wedstrijd hoort dat niet.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:39

Heb het per omgeluk dat ie inderdaad afging tijdens een wedstrijd maar had hem gewoon in mijn zakje van mijn overhemd dus niemand zag hem. Maar hoorde hem wel

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:42

Zou het niet wat zijn met oordopjes/handsfree? Lees de laatste tijd zoveel over verkeerde patterns rijden. Kun je er doorheen gepraat worden net als bij de dressuur voor kinderen!
En meetellen met de spin, 1-2-3-whoa!!!!!!!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:52

Yes eindelijk een goed idee HAHAHA

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 10:15

Carys schreef:
Zou het niet wat zijn met oordopjes/handsfree? Lees de laatste tijd zoveel over verkeerde patterns rijden. Kun je er doorheen gepraat worden net als bij de dressuur voor kinderen!
En meetellen met de spin, 1-2-3-whoa!!!!!!!


Volgens mij heet dat spieken! (maar dan anders: vals spelen Knipoog )

Of het dragen van dergelijke attributen is toegestaan weet ik niet, maar als je niemand hebt die die spullen voor jou kan bewaken: lekker in de auto laten liggen. Ik vind het geen gezicht!

=^.,.^=

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 10:29

farichta schreef:
lekker in de auto laten liggen. Ik vind het geen gezicht!
=^.,.^=


Ik weet niet of je de westernhoesjes kent voor mobiele telefoons, die zijn echt schitterend en een "aanvulling" voor je outfit Kwijl Cool

zoals hier: http://www.westernfrontierstore.com/Ame ... =cellphone

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 11:04

Ik hou er gewoon niet zo van, ik ben voor schoonheid door eenvoud Haha!

=^.,.^=