Even voorstellen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 12:23

Citaat:
Op 2001-06-29 04:09, schreef Von:
Hoi, was ik weer (op een belachelijke tijd, kan weer eens niet slapen), heb Dibbes vlak voor jou gereden, toen Iris hem net had! Ik heb jullie berichten toendertijd op het Tinkerforum gevolgd, leuk dat hij weer terug is, en natuurlijk dat hij weer opgeknapt is. Ik rij mijn eigen paardje, (ook een tinker) staat in Drenthe bij mijn ouders.


Ja dan weet ik wel wie je bent! Waarom staat je tinker helemaal in Drenthe, wil je hem niet hierheen halen?
Kom anders eens een keer bij hem kijken als je zin hebt!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 13:35

Lijkt me gezellig om Dibbes weer een keer te zien, en Iris trouwens ook, contact is helaas verwaterd na een tijdje. Mijn paardje staat bij mijn ouders omdat ik daar de ruimte had om haar lekker buiten te laten lopen, eigen bak en bos achter het huis. Ik zit daar ieder weekend en woensdag, hebben daar een stacaravan, dus vandaar. Maar helaas is het binnenkort waarschijnlijk verleden tijd, huis wordt waarschijnlijk verkocht, dus dan komt Tinka (met minivriendin) deze kant op. Als ik een plekkie in mijn agenda vind dan PB ik je wel, en dan spreken we een keer af. Groetjes Yvonne (ook aan Iris als je haar spreekt)