Even voorstellen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 20:46

Hallo allemaal,
Ik ben hier sinds vandaag op aanraden van Jacqueline. Ik vind dit een hardstikke leuk forum, waar ik zeker vaker ga komen.
Ik zal even wat over mijzelf vertellen. Ik ben Marcella, 24 jaar, woon in Hoofddorp. Ik rij op een tinker genaamd Dibbes. Met hem rijdt ik western. Het is niet mijn eigen tinker, maar ik rij hem wel zo'n 4 keer per week. Op dit moment ben ik alleen maar aan het bossen met hem, maar ik wil over een paar weken wel gaan lessen, want ik wil toch wel wat verder komen op westerngebied. Een eigen paard is ook wel mijn toekomstplan. Alleen ik moet eerst sparen en de stalling is hier zo achterlijk duur in de randstad. Maar tot die tijd, rijdt ik lekker op Dibbes.


Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 21:46

Goh zo snel al allemaal reacties.
Suzan, ik sta met mijn paardje bij het Amsterdamse bos bij Wennekers.
He Sandra, wat leuk dat jij hier ook rondzwerft.
En inderdaad het is verslavend.. nu al. Wat zal de telefoonrekening omhoog gaan, misschien toch maar via de kabel dan.
Weet iemand of ik ook kan reageren onder een bericht van iemand anders of kan dat niet? Ik wil nu op Suzan reageren, kan ik dan onder haar reactie ook een bericht krijgen en zo ja hoe werkt dat dan? (ik moet het allemaal nog even uitvogelen hahaha)

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 22:17

Citaat:
Op 2001-06-27 22:50, schreef Moosie:
Je kunt quoten of het er gewoon bij zetten.
Sta je allang bij Wennekers?? Cool


Dibbes staat sinds een paar weken bij Wennekers, maar ik zelf ben er al sinds begin van dit jaar. Ik reed eerst op een appie en een arabier, maar nu Dibbes er weer is rij ik hem alleen nog maar. Alhoewel ik laatst wel een aanbod heb gehad om bij te rijden bij een bonte westernpony, die al goed is ingereden en waar ik dus ook nog wat van kan leren. Waar sta jij?

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 22:18

Citaat:
Op 2001-06-27 22:50, schreef Sandra.k:
Volgens mij komt je reactie sowieso altijd onderaan. Geen idee of het ook anders kan eigenlijk.
Kabel is misschien niet eens een gek idee, wij hebben het nu een jaar ofzo, en ik zou echt niet willen weten hoe hoog m'n telefoonrekening zou zijn Haha!
Denk dat het aardig richting stallingsgeld voor Sam zou gaan....

Als het bij mij iedere avond zo gaat worden dan gaat de telefoonrekening ook erg omhoog!
Woensdag heb je weer les toch?

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 17:44

Citaat:
Op 2001-06-28 07:41, schreef Natascha:
welkom op het meest verslavende forum dat ik ken. Maarre ben jij niet degene van wie ik die laarzen heb gekocht. Tinker + Amsterdamse bossen klinkt bekend... Als dat zo is mag je veel foto's hier neerzetten want ik vond dat een erg leuk beestje.

groetjes,
Natascha


Ja, ik ben diegene van wie je die laarzen hebt gekocht, wat is de wereld toch klein he!
Ik heb helaas geen scanner thuis, anders had ik wel een paar foto's erop gezet.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 17:46

Citaat:
Op 2001-06-28 09:12, schreef Sonja:
Hoi Marcella, welkom op Bokt!!! Waarschijnlijk zijn wij elkaar al heel vaak tegengekomen in het Amsterdamse Bos. Ik zal de komende keren aan alle westernruiters op een Tinker vragen of jij het bent! Wij (Dick en ik) rijden op een Fjord en een grote vos, beiden met westerntuig. Komen elkaar vast nog wel tegen. IJsje bij de kiosk????

tot Bokt!
Sonja

Hee Sonja,
Wat grappig. Waar sta jij dan? Er zijn niet zoveel westerntinkers in het bos, dus dat kan haast niet missen.
Groetjes Marcella

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 17:48

[quote]
Op 2001-06-28 09:34, schreef Von:
Hoi Marcella,
geef een knuffel aan Dibje (reed hem een korte tijd bij voor Iris toen hij nog bij Bosrand??? stond), hoe is het nu met hem??? Leuk je hier ook te zien, en het is inderdaad verslavend, dus kabel is aan te raden!!!!

/quote]Hee,
Wat grappig, wanneer was dat dan dat je op hem gereden hebt? Verder gaat het goed met hem. Hij stond een tijd in Brabant vanwege longproblemen, maar nu is hij weer helemaal beter en sinds een paar weken weer terug. We gaan nu dus ook vol enthiousasme weer aan de slag. Waar rij jij nu?
Groetjes Marcella.
P.S. Het is Boszicht.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 17:49

Ja leuk een westernbok rit in het Amsterdamse bos! Lijkt me een goed plan!

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 11:23

Citaat:
Op 2001-06-29 04:09, schreef Von:
Hoi, was ik weer (op een belachelijke tijd, kan weer eens niet slapen), heb Dibbes vlak voor jou gereden, toen Iris hem net had! Ik heb jullie berichten toendertijd op het Tinkerforum gevolgd, leuk dat hij weer terug is, en natuurlijk dat hij weer opgeknapt is. Ik rij mijn eigen paardje, (ook een tinker) staat in Drenthe bij mijn ouders.


Ja dan weet ik wel wie je bent! Waarom staat je tinker helemaal in Drenthe, wil je hem niet hierheen halen?
Kom anders eens een keer bij hem kijken als je zin hebt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Kimvicious en 14 bezoekers