Ik weet het niet meer hoor!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Ik weet het niet meer hoor!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 18:32

Geef je je op voor een wedstrijd voor Amateurs en Open ( reining)
Dan wordt ik opgebeld dat ik alleen OPen mag rijden. Wat is nou het geval ik rij op een andermans paard. Namelijk een lespaard, dus ik betaal ervoor om op hem te mogen rijden en wedstrijden op hem te mogen rijden. Dus in mijn ogen is dat heel wat anders dan het geval dat je echt proffesional bent. Want dan wordt je er echt voor betaald om les te geven of om een paard te trainen. Dus daar vang je voor. Maar ik betaal er voor om les TE MOGEN krijgen EN om op het paard eenw edstrijd te mogen starten. Nu is de voorzitter van de WRAN er niet mee eens dat ik op dat paard Amateurs start. Wie kan mij helpen

Euh,...?? Tsjah,...


Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 21:19

Begin dit jaar kreeg ik een brief waarin vermeld stond dat ik was bevorderd naar gevorderde beginners aangezien mij dat nooit wat zei had ik gebeld naar het secretariaat. Hij kon het ook niet goed uitleggen .Dus zei ik dan start ik wel amateur. Maar ik had ook gezegd dat ik op een lespaard reed. Hij zei dat ik daarmee wel amateur mocht starten want ik betaal voor de lessen en voor de wedstrijden ( om hem te mogen huren) dus ik denk mooi datis geregeld en nu mag ik niet starten in de amateur. Probeer die man nu nog te bellen maar die EIKEL is nog steeds niet thuis. Heb Marcel Buchter ook gebeled en hij zegt dat we dan maar eventueel een lease contract moeten maken. Maar ja ik lease hem niet ik les eerop en betaal ervoor en ik betaal voor het huren van de wedstrijden.

Dus jah euh wat moet ik nou.... Verward ik weet het niet meer. Ik denk dat de WRAN nu wil zeggen van je koopt maar een eigen paard en daar start je maar mee. En aangezien ik die al heb maar nog te jong is om mee te kunnen starten

Euh,...?? Tsjah,...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 21:39

jah okey maar dan moeten ze die belofte niet maken dat ik en in de amateur en in de open mag rijden. Dus fout bij de WRAN

Euh,...?? Tsjah,...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 21:49

jah maar jah ik ben amateur en ik vind het ontrecht dat ik dus open moet starten terwijl ik er voor betaal om op Heatwave te mogen starten

Euh,...?? Tsjah,...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 21:56

Boos! jah moet dan maar inderdaad een leasecontract maken Dus ga dan wel meedoen in Kalverhoek. Als het nu ook nog goed gaat.


WRAN Chantalleke

Maar iedereen bedankt. Maar moet die man gewoon nog even bellen en dan horen jullie wel wat het wordt maar alvast bedankt

Doei

Euh,...?? Tsjah,...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 00:07

Kan je die verschillende dingen wat hun erin willen hebben voor mij pb en dan stellen wij dat ook op

Euh,...?? Tsjah,...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 00:09

want ik zit er echt mee en die man van de WRAN heeft mij niet terug gebeld

Euh,...?? Tsjah,...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 15:12

Inderdaad als de wran zo door gaat verliezen ze leden. En inderdaad Sugarmiss je word gestraft als je eerlijk bent dat heb ik nunwel gemerkt ,maar dan moet die secretaris maar niet beloven dat ik zonder gedonder amateur kan starten

Euh,...?? Tsjah,...


Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 16:07

het probleem is Jan trel want hij is de enige van het bestuur van wie het niet mag

Euh,...?? Tsjah,...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 16:14

Dat bedoel ik ik weet het niet meer! Ik ga zondag Open starten en ik ga een leasecontrakt in orde maken. Tenminste dat doet Marcel maar. Haha!. En voor de rest zien we wel alleen ik denk nog wel 5x na voordat ik mijn contributie overmaak voor seizoen 2003. En ohw jah Jan Trel is ook nog de Jury Zondag----------> kan hem van zijn stoel afrijden natuurlijk Schijnheilig Schijnheilig

Euh,...?? Tsjah,...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 01:09

Okey het is nu allemaal in orde.LAat een leasecontrakt maken. En dus mag ik Zondag in de amateurs starten. Haha!

Iedereen hartelijk Bedankt

Voor alle hulp en gissingen die er gedaan zijn.

Nu hopen dat het allemaal goed gaat. Clown Zal je zien valt zijn ijzer er voor de wedstrijd vanaf Verward Maar niet te hopen natuurlijk

Euh,...?? Tsjah,...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers