Weer zo'n chemisch 'barbie'zadeltje :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Weer zo'n chemisch 'barbie'zadeltje :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 19:18

Ik kom ze ook steeds tegen he? Hier is weer een roze zadeltje, alleen dit keer is het een stock saddle!

Afbeelding

Wat een beauty Knipoog Misselijk


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 21:23

Voor wat voor paard het bedoeld is? Geen idee. Er staat als beschrijving bij:

HOW UNIQUE DO YOU WANT TO BE? THIS IS A BRAND NEW LADIES' AUSTRALIAN STOCK SADDLE WITH HORN. THIS WIDE TREE SADDLE IS 100% HANDMADE WITH GENUINE COWHIDE DRUM DYED LEATHER. WESTERN STYLE DEEP SEAT AND KNEE PADS MAKES FOR COMFORTABLE LONG RIDES. IT HAS SOLID BRASS HARDWARE THROUGHOUT. THE TREE IS MADE OF STEEL REINFORCED HARDWOOD. IT COMES COMPLETE WITH OVERGIRTH, UNDERGIRTH AND STIRRUPS. AVAILABLE IN 17" SEAT SIZE ONLY. YOUR CHOICE OF COLOR IN ALL PINK OR PINK/BLACK COMBINATION AS SHOWN.

Haha, je kunt hem dus ook nog in het helemaaaal roze krijgen (voor de liefhebber!!)

Hij zou vast niet misstaan op een Tinkertje Tong uitsteken

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 15:58

K@rin schreef:
Maar toch niet voor Barbie bedoeld, want die heeft vast een smaller kontje dan 17 inch


Die haalt de 14 inch wel Scheve mond ... maar ja, zij is nep...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 17:40

jilleroo"]
[quote="gera schreef:
Hij zou vast niet misstaan op een Tinkertje Tong uitsteken


zeg he!!! zo'n zadel komt never nooit niet op mijn stoere tinker he!!!
denk je wel niet...
hoewel baily wel homo is want hij dekt ook andere ruinen Haha!
[/quote]

Haha. Nee ik denk eigenlijk, om eerlijk te zeggen, dat geen enkel paard gekweld moet worden met dit zadel.... Als ze nou konden praten, dan konden ze er nog wat over zeggen, maar volgens mij gaat een paard zich hierdoor heel erg onzeker voelen Knipoog Ook een 'homo-paard' Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 20:42

Sugarmiss schreef:
Liever gekweld door de kleur dan door een slecht passend zadel Haha! .


Dat is zeker zo!! Als Anky geen passend zadel kan vinden voor haar paardje en alleen deze 'mooie' roze past, dan kan ze hier heerlijk wedstrijden mee gaan rijden! Knipoog (ik zie het al voor me, zo'n felroze geval over de TV, haha Haha! )

Citaat:
Waren de geleerden het er eigenlijk al over eens of paarden niet kleurenblind waren???


Geen idee, ik heb zelf altijd het idee dat paarden wel kleuren kunnen zien, maar ja, ik ben geen paard en het ook nooit geweest dus ik kan er geen uitspraak over doen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 36 bezoekers