mensen met draver gezocht die western ermee rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissPippin

Berichten: 2324
Geregistreerd: 21-06-02

mensen met draver gezocht die western ermee rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 10:23

hallo allemaal,
ik heb sinds kort een dravertje en ga er western mee rijden. het lijkt me leuk om in contact te komen met andere die ook met hun draver western rijden en wat hun ervaringen zijn.
panja

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 13:43

PB Westernfreak eens Lachen

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:11

Flaim ( diana) heeft dat ook gedaan met haar draver, nu staat ie van z'n pensioen te genieten maar pb haar eens.
Veel plezier met je nieuwe paard!

Luke
Berichten: 26
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:30

Ik heb een draver en daar rij ik western mee, ook wedstrijden. Ga daar volgend jaar weer mee beginnen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 00:51

ik probeer mijn halve draver western om te scholen... heel leuk hoor.. maar ook moeilijk... (ik ben zelf ook nog niet western geschoold....)

PB maar als het je leuk lijkt... Haha!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 13:21

Ik heb met mijn draver x arabier ook een paar jaar western gereden, incl wedstrijden. Hij kon tot zijn 8ste niet galopperen, maar doet dat nu prima. Hij kwam prima mee op de wedstrijden met de anderen.

Rij nu endurance en een goede westesterninstructeur is nog moeilijker te vinden dan een goede dressuurles, dus volg ik eens per maand een dressuurlesje.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:02

Geen PB ontvangen, maar ik rijd inderdaad western met een draver. De pleasure zal niet geweldig gaan, maar recreatief en de andere onderdelen zullen wel gaan. Het omscholen ging overigens wel makkelijk, maar dat kan ook komen omdat ik al een jaar western gereden had bij een stal en van de zomer ook stage heb gelopen bij Sil.

Dravers kunnen het overigens prima en ik heb het gevoel dat Salty er ook meer plezier in heeft dan bij het engelse dressuurrijden.

Groetjes, Mirjam