Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anya schreef:En tenslotte nog: CHANTALLEKE!
Ze heeft zich helemaal uit de naad gewerkt (anderen ook), maar Chantalleke was er ook nog eens ziek bij. Dat is zeker ook een blauw lintje waard!
crazycactus schreef:Ik vind dat idd Chantallekke zeker wel een erelintje verdient... ondanks dat ze zich echt niet lekker voelde stond ze daar toch maar weer!!! Top!!
Wranglerbutt schreef:
I'll second that!!!
Ik bedoel dit vind ik normaal om te doen. tsja, euhm, Chantalleke is uitgesproken PeterV schreef:Het gaat mijn nu even te ver, om er verder over uit te wijden, maar onze sport heeft twee gezichten. 1 western rijden dus voor iedereen!! 2 Reining rijden, en ga daar is over nadenken.

PeterV schreef:Het gaat mijn nu even te ver, om er verder over uit te wijden, maar onze sport heeft twee gezichten. 1 western rijden dus voor iedereen!! 2 Reining rijden, en ga daar is over nadenken.
maar ik laat het nog even sudderen... ik snap het weer es niet helemaal denk ik...
Cer schreef:Ik denk me sufmaar ik laat het nog even sudderen... ik snap het weer es niet helemaal denk ik...

~ bericht.