Thorton

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Thorton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 12:00

Ik hoorde dat er bij Barry en Mehlika weer clinics zijn gegeven door fred Thorton?

Iemand van hier meegedaan?

Vorig jaar heeft mijn paard meegedaan Knipoog met mijn man. Ik vond het toen erg leerzaam. leuk ook.

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:28

Yep, afgelopen weekend was het eerste deel van deze clinic en aankomend weekend mogen alle ruiters nog een keer opdraven om te laten zien of ze wel goed geoefend hebben Knipoog Dus nog een kans om hem aan het werk te zien. Het was echt super interessant; die man heeft echt een ongelofelijke rust en een hele duidelijke uitleg. Helaas kon ik zelf niet meerijden en heeft een vriendin in mijn plaats gereden, maar aankomend weekend ga ik weer de hele twee dagen 'bakrandhangen'. Volgende keer ga ik zeker een nieuwe poging wagen om zelf ook mee te doen......

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 19:42

oh, dat is wel een goed idee, die huiswerkmogelijkheid. Want dat weet ik nog wel van vorig jaar. Er komt een hoop tegelijk op je af. En een week later zit je nog met een paar vragen.

Misschien kom ik dit weekend wel ff kijken, of is het een gesloten sessie?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 20:08

Roel heeft ook meegedaan met 2 paardjes want ik had nog last van mijn

Roel vond het erg leuk . Billy ook Clown
en dat thuis oefenen werkt ook , hij zit nu op zijn 3e paardje van vandaag Haha!

hier een foto van de "clown"

Afbeelding

deze foto is gemaakt door José Troullioud.
op de dag van de clinic was hij aanwezig zodat je een proffessionele foto van je paard kon laten maken

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 00:38

Mooie foto, mooi paard Knipoog

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 01:35

heee Jos, wat is dat een 'stoer' ding Kwijl is die v. jou?
Mooi koppie hoor !

groetjes Jolanda

ellen1

Berichten: 53
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 13:33

Citaat:
Helaas kon ik zelf niet meerijden en heeft een vriendin in mijn plaats gereden

Dat ben ik dus. En ik vind het heel erg lief van Arianne dat ik voor haar in de plaats mocht. Onwijs veel zenuwen gehad, maar eenmaal aan het rijden waren die gelukkig weg .
Het is een hele rustige man en het maakt hem niet uit met wat voor niveau of paard je komt Lovers . Hij stelt je meteen op je gemak.
Ik ben erg blij Haha! Haha! dat ik toch meegedaan heb.
DANK JE ARIANNE Lovers Lovers Lovers Lovers .

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:59

Hihi, ik dacht nog zo: "ik zal geen namen noemen!" Knap dat je het (uiteindelijk) toch gedaan hebt, Ellen! Het was gaaf om jou en Berry onder leiding van Fred bezig te zien. En zondag kom ik je weer supporteren!! Promise!

ellen1

Berichten: 53
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 11:04

Ik ben ook blij dat ik het gedaan heb. Alleen moet ik me zondag weer bewijzen. Vorige week maakte het niet zoveel uit, hij ziet je niet dagelijks rijden. Nu moet je wel laten zien hoe hard je eraan werkt .
We hebben vooral het achterwaarts en voorwaarts geoefend. Berry had zondag natuurlijk weer zo'n luie dag en was niet vooruit te branden.
Gelukkig was ik zondag als laatste en waren de meeste al weg. Lekker rustig.
Het mooiste was om te zien dat Fred alle ruiters en hun paard, in een uur tijd, vooruit liet gaan. Het verschil was bij sommige echt groot.
Ik ben erg benieuwd hoe iedereen dit weekend rijdt en wat Fred met hun gaat oefenen.

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 11:14

He kan nergens iets vinden over een clinic. Waar wordt ie gehouden en zijn er nog bakhangers welkom?

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 11:45