De AQHA denkt met u mee..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

De AQHA denkt met u mee..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-02 22:36

Of zo willen ze het toch over laten komen. Ik had bij het terugsturen van de papieren van sunny om haar overlijden te laten registreren een gepeperde brief gedaan over wat ik van hun beleid (of liever gebrek daaraan) inzake HYPP vond. Krijg ik vandaag een brief terug van de Executive Director of Registration:

"I will forward your letter to the Stud Book and Registration Committee and I will place your suggestions on their agenda for review during their meetings at the AQHA Anual Convention in March"

Of het daar ook serieus genomen wordt weet ik niet, maar het klinkt in ieder geval wel leuk.


K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 18:55

Actie?.......Je kunt doen wat ik ook gedaan heb. Een briefje naar de AQHA met de suggestie hun regelgeving inzake registratie van Impressive afstammelingen aan te passen. Ieder veulen dat van Impressive afstamt verplicht een HYPP test voor er een registratiebewijs wordt afgegeven. Uitslag duidelijk op het registratiebewijs, eventueel hypp-brochure toezenden aan de positief geteste veulens. Iedereen op de hoogte, en toch gewoon opgenomen in het stamboek en beschikbaar voor de sport indien ze niet te erge symptomen hebben. En dan ligt nog steeds de verantwoordelijkheid van wel/niet fokken bij de individuen, maar kan niemand door onwetendheid de boot in gaan.
Doe het voor maart, dan komen dus al die brieven tegelijk tijdens de conventie aan bod.


K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 00:54

Nou ik heb nog een klein succesje geboekt, en wat dichter bij huis. Ook Bea van tijdschrift De Quarter had van mij een epistel ontvangen waarin ik aandacht voor HYPP vroeg. Vandaag belde ze me op om te vertellen dat ze het HYPP verhaal meeneemt in de aanstaande Hengstenspecial, waar het natuurlijk heel erg op zijn plaats is.
Bovendien heb ik vanavond de tekst voor een website over HYPP afgerond, en ga ik gauw contact met Sprite opnemen, want die zou me helpen bij het maken van de site.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers

cron