Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irish_lady schreef:Ook als ze al een tijd via dezelfde methode bekapt worden? En dan elke keer weer kreupel?
jeanie schreef:gevondenOke dames ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar NB ,ja, ja .............
![]()
Volgens de lijst 1 in den-haag en 1 in Zoetermeer wie is nu de beste ik ben natuurlijk een leek op dit gebied.
Cookies schreef:Zo ook weer gevonden. Ik zal nu maar gelijk beginnen met posten en niet weer eerst 200 pagina's wachten
jeanie schreef:gevondenOke dames ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar NB ,ja, ja .............
![]()
Volgens de lijst 1 in den-haag en 1 in Zoetermeer wie is nu de beste ik ben natuurlijk een leek op dit gebied.
maartju schreef:he ik hoor wel eens over natuurlijk bekappen, maar kan iemand mij vertellen waarom ik mijn paard natuurlijk zou moeten bekappen? en heeft het ook (positieve of negatieve) invloed op de actie/beweging van het paard? Overtuig me maar.. ik sta overal voor open![]()
Lisa_Melody schreef:jeanie schreef:gevondenOke dames ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar NB ,ja, ja .............
![]()
hans arendse is dat,
die doet melody ook...
Die doet het goed hoor
Citaat:Pagina 501 van 499