Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
irish_lady schreef:Ook als ze al een tijd via dezelfde methode bekapt worden? En dan elke keer weer kreupel?
Oke dames ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar NB ,ja, ja .............
. jeanie schreef:gevondenOke dames ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar NB ,ja, ja .............
![]()
Volgens de lijst 1 in den-haag en 1 in Zoetermeer wie is nu de beste ik ben natuurlijk een leek op dit gebied.
Cookies schreef:Zo ook weer gevonden. Ik zal nu maar gelijk beginnen met posten en niet weer eerst 200 pagina's wachten
jeanie schreef:gevondenOke dames ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar NB ,ja, ja .............
![]()
Volgens de lijst 1 in den-haag en 1 in Zoetermeer wie is nu de beste ik ben natuurlijk een leek op dit gebied.
maartju schreef:he ik hoor wel eens over natuurlijk bekappen, maar kan iemand mij vertellen waarom ik mijn paard natuurlijk zou moeten bekappen? en heeft het ook (positieve of negatieve) invloed op de actie/beweging van het paard? Overtuig me maar.. ik sta overal voor open![]()
Lisa_Melody schreef:jeanie schreef:gevondenOke dames ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar NB ,ja, ja .............
![]()
hans arendse is dat,
die doet melody ook...
Die doet het goed hoor

Citaat:Pagina 501 van 499
*