Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chantal_cs schreef:Ik vond het echt dramatisch hoe de zandloper in de L werd gesprongen zondag.. Bij sommigen ging heel de zandlopere heen en weer van het stoten tegen het hout!! Zaterdag vond ik dat er weer beter overheen werd gesprongen..
Simmie schreef:kimdepim schreef:Heej ik ben er ook weer..
Ik had ook nog even leuk nieuws
gister had ik op amaretto gereden (die toen 8 maanden stil had gestaan wegens peesblesure) en hij was zo vrolijk steeds.. dus was er na 2 weken weer wat mee gaan springen.. ik rijd er nu ong 5 weken weer mee en het gaat hartstikke goed..
..
Ik wil niet vervelend doen, maar is na een periode van 8 maanden stilstaan, 2 weken weer wat aan het werk en dan al springen niet wat vroeg voor een peesblessure? Ik weet natuurlijk niet wat voor een blessure het is, maar mijn paard heeft ook een peesblessure gehad en pas na 4 maanden (toen had ze al ruim een half jaar stilgestaan) ben ik er pas weer voorzichtig mee gaan springen.
Jiska schreef:heey, hier mijn verslagje van gorssel! beetje laat, maar ik heb thuis geen internet meer, alleen op school vandaar...
Mijn dressuur ging echt heel erg lekker. sprong alleen een keer in de verkeerde galop aan en het achterwaarts was een beetje scheef. Ik kwam uiteindelijk op de tweede plek terecht. het springen en de cross was foutloos en binnen de tijd! ik had echt heel lekker gecrosst. het gaat nog steeds elke keer beter haha!!Die boven mij stond met de dressuur was bij de gastank na de brug eraf gevallen. Dus werd ik uiteindelijk 1e! echt beter!!
zondag hadden we eigen concours en heb ik lekker de hele dag geringmeesterd (nieuw woord haha) bij het springen. een hele klus aangezien al die stalruiters 3 paarden per klasse starten en nooit tevreden zijn over hun startplek...
@patsmu: heel veel succes in varsseveld. lijkt me echt super om daar te starten! Toen ik bij de pony's een keer in varsseveld meedeed aan het springen leek het me al wat om daar een keer te starten!!