Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Tweede ontmoeting inmiddels gehad tussen de heren.
Resultaat zaterdag: ontzettend goed. Geen ruzie, 1x gerollebol voor een tel, en verder rangen en standen bepalen (Jeep overduidelijk dominanter)
Resultaat vandaag: dra-ma! Het leek eerst goed te gaan. Snuffelen, wel weer stukje rangen en standen, maar niet zo extreem als de vorige keer (wat mij dus goed leek). Plots slaat Jeep zijn gedrag om. Hij begint overal bij langs te schuren, en ze beginnen meer rond te springen. Dat hield even aan met een paar rustmomenten, en whoppa, in een rechte lijn vloog Jeep op Jerries afNu moest ik er gauw tussen komen met mijn spatel (ideaal en het houd je handen heel
). Heeft die banketstaaf hem alsnog weten te grijpen. Drie keer is Jerries gepakt. 1 dun en dieper, 1 oppervlakkiger, en 1 groter en dieper, waar dan ook bloed begon te vloeien. Meteen gescheiden, maar als het zo door gaat wil ik kijken wat Jerries voor Twingo kan betekenen, in plaats van voor Jeep. Ik heb nog nooit zo'n dominant standje als Jeep meegemaakt
Tigress schreef:Hier ook even showen
Jerries heet vanaf vandaag Renault! Lekker origineel...Renault Twingo![]()
[ Afbeelding ]
KingYasFenn schreef:Overigens, Ik zag dat iemand wat vroeg voor eventueel bij de volwassen rat Guus?
bij een volwassen man kan je prima twee rittens zetten.
zo is het gezelschap er wel, maar als ze echt nog enorm speels gaan doen kunnen ze elkaar vervelen en kan Guus lekker blijven liggen
een ritten kan zorgen voor frustratie vanuit Guus omdat hij zijn rust niet kan nemen..
Je voorkomt er ook mee dat als Guus overlijdt dat je dan weer een ratje alleen hebt (hij was al op leeftijd toch? 2?)