Eerste geslaagde hongerstaking !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Eerste geslaagde hongerstaking !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 10:11

Jaaaaaa gisteravond is het eindelijk gelukt,
ik at al voor een heel groot deel geen vlees maar mijn moeder probeerde er gister toch een gehakt worstje ofzo in te duwen.Mooi niet, ik bleef stug zitten en zei dat ik het vies en zielig vond.Toen gaf mijn moeder op een gegeven moment toe ''nou dat een je maar 2 fruitstukken'' en dat heb ik gedaan.Dit is de eerste keer dat ik geen kleine hapjes van vies vlees moest eten.Eindelijk !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:04

Hihi, herkenbaar hoor. Ik eet vanaf mijn 13de al geen vlees meer. Nu eet ik heel zelden een stukje biologisch scharrelvlees.
Kun je je moeder niet overhalen vega-burgers te halen bij AH? Veel lekkerderen gezonder dan vlees en super snel klaar.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 15:35

Goed van je hoor!

Ikzelf eet ook sinds mijn 13e geen vlees meer (wel vis trouwens)
Laat je moeder eens bij de AH langsgaan, daar hebben ze heel veel vleesvervangers, ook voor op je brood Lachen

Succes Party!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 18:54

Ik was een jaar of 10 toen ik opeens het vlees niet meer lustte, zag het liggen, met wat gestold vet erlangs en ik vond het er heel goor uitzien, stak het in mijn mond en vond het zoo vies smaken dat ik sindsdien alleen maar kip en gehakt heb gegeten. Vraag me af of ik het voor die tijd wel at!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 09:23

geheugen verloren ?
Ik ga het gewoon nog een keer proberen

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 20:24

jaaaaa, ik moest vandaag wel vlees eten maar...
ik heb met mijn moeder besproken dat ik het vervang door een eitje kaas en 2 fruitstukken !!! jippie