smaakpolitie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

smaakpolitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 14:15

Misschien niet echt eetlust opwekkend, maar wat vinden jullie nou van het programma de smaakpolitie. Ik heb het vorige week voor de eerste keer gezien en werd echt misselijk bij het zien van de beelden. Misselijk
Dan hoop je toch dat je zelf nooit in zo'n restaurant terecht komt, of je komt er al jaren zonder het te weten. Echt smerig

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:23

Ik vind het toch altijd wel leuk om te zien.
In van die tentjes op een druk strand ga ik sowieso nooit wat eten. Het idee alleen al...ieuw Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:03

Ik werk zelf bij de keuringsdienst van Waren, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet kapot ben van het programma. Daarbij komt nog dat die vent net doet alsof de Keuringsdienst niets uitspookt... Dan mogen ze mijn bureau wel eens komen filmen, die ligt van onder tot boven vol met dossiers van bedrijven die niet aan de eisen voldoen.
Elke dag worden er bij ons in de regio (brabant/limburg) minimaal 20 bedrijven beboet.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 18:09

Ik vind het wel een tof programma.
Leuk om te zien wat er waar gebeurt.

Laatst was er zelfs een restaurant waar een poes in de keuken rondliep.

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 11:48

Ik vind het wel geinig, zoals die slaatjes die je besteld bij een shoarma-zaak. Denk je gezond te eten, zit het vol met bacterien (3x zoveel als de toegstane norm). Om misselijk van te worden Misselijk .

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:27

Goed programma!Er gebeurt nog te veel met eten in de horeca dat niet door de beugel kan.En iedereen maar denken dat ze buikgriep hebben!Wij hebben 2 horecabedrijfjes en een goede stafmaat bij ons is:iets dat wij zelf niet zouden eten of drinken hoeven mijn klanten ook niet te eten of te drinken , en geloof maar dat ik pietepeuterig ben met eten.Uit het programma blijkt dat de Keuringdienst van Waren toch niet alles helemaal kan bijhouden.

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:36

idd, zo zie je maar bij La place dat bijv éen gerecht met zalm zo al veel te lang ongekoeld ligt. Bah, ik dacht V&D en la place altijd zo goed waren. Maar zo zie je, dingen die je echt niet verwacht.

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:37

Ik vind het prettig dat de Keuringsdienst van Waren er is en dat zij dit soort tenten bezoeken en beboeten. Een programma als De Smaakpolitie, daar kijk ik echter echt niet naar, want dan kan ik nergens meer lekker gaan eten zonder me af te vragen hoe schoon de keuken is e.d.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:43

Ik denk dat er nog te veel mensen een horecazaak beginnen zonder enige kennis van zaken.Een snackbar kun je zo beginnen.Daar beginnen natuurlijk de problemen.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 19:49

Ik vind het echt een leuk programma.. informatief en leuk om te kijken. Ze zijn ook eens bij een snackbar bij ons op de brink in deventer geweest... nou daar zet ik dus never nooit niet meer een stap over de drempel.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 01:25

Ja het is een leuk programma! Soms is het echt zo ranzig, maar het is wel waar. Weet waar je eet...