Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Ik werd altijd vreselijk vervelend van E104, E110 en E124. Zonder die was ik over het algemeen best liefSuikervervangende producten heb ik nooit gehad, wordt daar altijd zo misselijk van!
marleen_usar schreef:Let jij ook op suiker en kleurstoffen bij jou zoon of dochter, en werkt het ook? Waar koop jij je etenswaren allemaal, ik heb nu een paar dingen van zonnatura wat echt prijzig is.Ik merk zeker wel dat het werkt,ik let nu alleen op suiker en wil ook kleurstoffen gaan weg laten maar welke laat ik dan weg? Ze wordt getest op ADHD of ADD,en ze moet op school meer op haar plaats blijven zitten.
Ninx schreef:Yessy schreef:Ik werd altijd vreselijk vervelend van E104, E110 en E124. Zonder die was ik over het algemeen best liefSuikervervangende producten heb ik nooit gehad, wordt daar altijd zo misselijk van!
Dat komt omdat je dan waarschijnlijk zoetstoffen at/ dronk. Die zitten in frisdrank bijv.
Levensgevaarlijk en dikmakend. Je lichaam kent deze stof niet, kunstmatig vervaardigd. Het wordt niet herkend en dus niet
verteerd maar opgeslagen in je vet... Die zoetstoffen zijn er ooit in de U.S.A. doorheen gedrukt omdat daar zo vreselijk veel geld aan te verdienen viel met alle mensen die te dik werden. De gezondheidsdienst heeft het daar echter nooit goedgekeurd.... maffia-praktijken dus![]()
Anyway, lekker naar de natuurwinkel! Succes!!!