Welk toetje kiezen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 14:46

Als er chocola en advocaat in zit vind ik het al gauw lekker. Net als chocolademousse Vingers aflikken

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 12:34

als ik aan toetje denk, denk ik maar aan 1 ding:
IJS!
Sorry, ik kan er niets aan doen, maar ik ben gewoon verslaafd!
Iedereen plaagt me er ook graag mee (mag hoor, ik kan er tegen), maar ik wil het altijd wel eten! Je mag me er voor wakker maken!

Ik lust ook echt alles wel, als er maar ijs bij zit, behalve dan van die nep-sorbets met die cocktail-vruchten uit blik, gruwel, dat is niet te eten, maar dat ligt dan niet aan het ijs, maar aan die walgelijke cocktail!

Laatste keer dat ik uit eten ben geweest (is overigens alweer veel te lang geleden, was bij de mexicaan en daar nam ik ijs met advokaat en pisang ambon, jammie, jammie, jammie!)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 12:49

chocolademousse vind ik erg lekker maar dat doe ik maar niet. Ik heb nu al een dikke kont..... Dus dan maar caramelvla, dat eet ik momenteel het liefste.

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 22:27

Frambozenpudding van Mora

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:00

Nou greetje ik vind krentjebrei wel heel erg lekker!!! We hebben het eigenlijk nooit meer! Wel jammer.
Maar aangezien ik helemaal geen pudding en kwark en van die dingen lus, eet ik altijd yoghurt en dan gaat er een blik met cocktail vruchtjes open en daar gaan een paar flinke eetlepels van in de yoghurt en dat is lekker!!!

Trouwens ik lus geen vla enzo niet omdat je er dik van wordtofzo hoor mar ik vind eht echt goor en dat is best lastig met verjaardagen enzo altijd vragen of ze ook taart zonder slagroom hebben of gewoon yoghurt

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:00

Nou greetje ik vind krentjebrei wel heel erg lekker!!! We hebben het eigenlijk nooit meer! Wel jammer.
Maar aangezien ik helemaal geen pudding en kwark en van die dingen lus, eet ik altijd yoghurt en dan gaat er een blik met cocktail vruchtjes open en daar gaan een paar flinke eetlepels van in de yoghurt en dat is lekker!!!

Trouwens ik lus geen vla enzo niet omdat je er dik van wordtofzo hoor mar ik vind eht echt goor en dat is best lastig met verjaardagen enzo altijd vragen of ze ook taart zonder slagroom hebben of gewoon yoghurt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:02

De ijsjes in Amerika! Lachen zooo lekker!
vooral chocolate chip mint hmmm

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 19:49

franka"]
[quote="auk schreef:
chocolade mousse! mjammie! dat is dus echt mijn favoriet! of meloen dat is ook lekker

ik ga hierin helemaal met je mee. ik vind heel veel toetjes lekker maar je noemt toch wel mijn twee favorieten. Vingers aflikken
[/quote]

ja voor mij ook Lachen

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 17:29

geen...Lachen
Ik lust bijna geen ijs, alleen shirleys af en toe. En voor een toetje heb ik nooit tijd..Lachen

Aranka

Berichten: 266
Geregistreerd: 15-12-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 23:02

Vlaflip van mona (geloof dat het zo heet) dat is gewoon zo lekker!! Is vla en yogurt met een siroop onderin
en die taart van de ikea, cake, chocolade, caramel en noten geloof ik, heerlijk!!!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:32

Als de mac in de buurt is een mac flurry m&ms en anders heerlijke slagroomvla, offuh, straciatella yoghurt offuh, herfstvla appel kaneel... hmmmm. En in een restaurant? Tiramissou!

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 11:31

Brrr slagroomvla, wat vind ik dat vies Misselijk

Nee, doe mij maar in een restaurant Irish coffee en thuis rijstepudding met kaneel erover, warme rijste of griesmeelpap (met een scheutje limonadesiroop erdoor Vingers aflikken ), of Tiramisu.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:33

Tiramisu is altijd heel lekker, wij eten meestal vla of yoghurt, en iedereen hier doet positief over chocalade dingen, maar bij mij gaat er geen chocolade-vla in, net zomin als vanille-yoghurt/slagroom-yoghurt..
Chocolade-mousse is weer wel lekker.
In een restaurant, een stukje (warme) appeltaart met ijs ofzo, of verschillende stukjes kaas is ook heel lekker.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:55

tiramisu! hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!. maar dat doe ik ook niet. Krijg ik ook een dikke kont van.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 18:51

griesmeel pudding met vruchten saus zelf gemaakt of die van de Mona of mama's tiramisu niet die nepperts uit de winkel

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 20:34

flair schreef:
De ijsjes in Amerika! Lachen zooo lekker!
vooral chocolate chip mint hmmm


En zo grooot Vork Zo kan je ze hier niet krijgen Tong uitsteken
Als toetje natuurlijk ijs, vanille roomijs met noga. Kwijl