Wat lusten jullie nou echt niet????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:02

carola schreef:
PIZZA! Gatver, wat vies...


Lekker juist! Mijn lievelingeten...

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:04

Paardenvlees,Konijnenvlees,erwtensoep,peen en uien,lof,lever
Ik vin opzich vlees al niet lekker maarja

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 22:27

Ik ben geen liefhebber van vis, sommige lust ik wel, maar het moet ook absoluut niet herkenbaar zijn.
Kluifvlees vind ik ook niet zo geslaagd.

Maar het ergste en vieste wat ik ooit gegeten heb is Eendenbloedsoep. Ja je leest het goed soep gemaakt van geslachtte eenden en daar dan vermicelli bij. Ik zat bijna te kotsen boven mijn bord. Misselijk Maar ik moest het op eten van mijn toemalige stiefvader.

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:35

Mickey schreef:
Maar ik moest het op eten van mijn toemalige stiefvader.


Want anders?
Sorry hoor, maar tot zoiets ben ik zelfs niet met veel geld om te kopen, laat staan dat ik me ertoe zou laten dwingen.

Misschien scheelt het dat ik geen vlees en vis eet (en het meeste ook niet lust, om on topic te blijven Knipoog ), maar wat is dat voor man?

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 16:50

De meeste vis lust ik niet, bovendien kan ik er niet tegen, want als ik er teveel van eet word ik ongeloofelijk ziek (alles komt er weer uit, koorts etc...)

Rode kool, rabarber, witlof en courgette vind ik echt niet lekker voor de rest lust ik alles eigenlijk wel. Ben alleen niet dol op kluiven, maar als de botjes eruit/eraf zijn lust ik het vlees allemaal wel (hoe bedoel je lui Schijnheilig )

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 22:27

Ik lust echt geen kaas! Best wel irritant, in een land zoals Nederland. Verder hou ik ook niet van krab, inktvis, paling etc.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 22:33

Spruitjes, vis muv kibbeling en een lekkerbekje, en erwtensoep. Dan nog een paar dingen die ik niet zo lekker vind maar wel eet.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 22:43

Oh, heb je een uurtje of 3?
Ik lust weinig soorten vlees, alleen gehakt, tartaar, hamburgers en frikandellen. Verder geen vis. Geen chinees eten. Geen witlof, bloemkool, doperwten, spruiten, bonen (alle soorten), groene kool, spitskool, zuurkool, (alle soorten kool dus Haha!).
En ga zo maar door.
Er is 1 ding wat ik echt lekker vind en dat is hutspot. Dat eet ik in de winter soms wel 3 keer in de week. En pizza vind ik ook erg lekker, maar dat is ongezond he.. Nee, een makkelijke eter ben ik beslist niet.. *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 10:54

Bah, vis lust ik niet. Maar visticks weer wel? Hehe Schijnheilig
Euhmm.. Indonesisch en Chinees, dus ook geen rijst Misselijk
Verder kan ik zo niet echt snel iets verzinnen wat ik écht niet lust. Er geen zin in hebben is wat anders. Schijnheilig Thuis vinden ze mij een moeilijke eter. Maar dat is gewoon omdat ik iets niet eet als ik er geen zin in heb. Schijnheilig Haha

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 14:30

okee ik ben geen liefhebber van vis maar als iets nieuw is wil ik het altijd wel proberen.

Op mijn stage bedrijf kregen we altijd warme pudding met zo'n vel en van die klontjes. Ik had de tranen in mijn ogen!! Het was zo vies ik zat gewoon kokhalzend aan tafel. Misselijk
Orgaan vlees wordt er bij ons thuis niet gegeten en weet ik dus ook niet hoe dat is. M'n moeder lust het niet dus wordt het ook niet gegeten.

Verder ben ik geen moeilijke eter

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 15:30

De enige groente die ik niet lust zijn raapstelen. Die krijg ik echt niet weg. Spruitjes en andijvie vind ik ook niet lekker, als ik bij mijn ouders eet krijg ik er dus steevast een flinke hoeveelheid appelmoes bij. Verder eet ik geen orgaanvlees, geen varkensvlees (alhoewel ik een sappig varkenshaasje niet laat staan). Sommige vissoorten eet ik wel, zoals tonijn, paling, makreel, stukje kibbeling en zalm. Ik eet geen schaaldieren m.u.v. kreeft. Paardenvlees eet ik niet omdat ik het gewoon goor vind, wee zoetig ofzo Misselijk . Verder ben ik behoorlijk hypocriet want gewoon inktvis vind ik ontzettend ranzig maar inktvisringetjes of gefrituurde calamares eet ik daarentegen graag. Qua deeggerechten vind ik spätzels (of hoe je dat ook mag schrijven) echt Misselijk . En ik eet dus absoluut geen gerechten met ongelijke substantie; zoals appeltaart met rozijnen of krentenbollen en dat ligt denk ik voornamelijk aan de rozijnen want die voelen flubberig en kraken vaak ook nog omdat er nog een stukje steel aan zit. En niet te vergeten koffie Misselijk terwijl een goede espresso van een mooie arabica of java er prima ingaat. Cappucino en café au lait (doet mijn moeder altijd voor me maken, klein beetje koffie met vooral veel opgeklopte melk erbij) vind ik ook wel te overleven. Ik drink op mijn werk alleen maar cappucino eigenlijk want als je veel thee drinkt (smaakjesthee) krijg je theeaanslag op je tandjes.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 17:31

carola schreef:
PIZZA! Gatver, wat vies...


Gelukkig, een bondgenoot!
Ik kan het ècht niet eten, de saus niet, alles wat erop zit niet, en al helemaal niet de bodem.
Alleen al als ik het ruik Lips are sealed

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 18:46

Vlees Misselijk
Niet dat het allemaal nou zo vies is (maar een boel weer wel), maar door de gedachte alleen maar kan ik het niet eens door m'n strot krijgen
Kluifvlees is al helemaal erg, kan er niet eens naar kijken als iemand zo'n bot af zit te kluiven, en dan die botjes op tafel *gruwel*
En voor de rest ook nog wel wat dingen waar ik zou niet op kan komen *LOL* (Zuurkool, lasagna... en toch moet ik het eens in de zoveel tijd door m'n strot duwen). Voor de rest vind ik veel dingen niet lekker, maar ik zal het gerust wel eten (ben bijv. geen liefhebber van soep). Misschien omdat ik altijd heb moeten eten wat de pot schaft, ook al vond ik het vies. Nu is dat minder, ik maak gewoon zelf iets *LOL* Maar vlees eet ik dus absoluut niet.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 18:48

carola schreef:
PIZZA! Gatver, wat vies...



Dat meen je niet! Pizza is zooo lekker Vingers aflikken:D

ik vind wortelenstampot verschrikkelijk Misselijk

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 23:46

Wat ik echt afschuwelijk vind: slakken, mosselen en oesters, daar griezel ik van. Paardenvlees eet ik nooit, maar dat is denk ik niet omdat ik het niet zou lusten Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 17:31

ik lust niet zo veel..
maar zeker geen zuurkool, vis, vlees met vetranden, spaghetti/macaroni enzo, kippepootjes, hutspot, mosselen enzo, groentensoep en van die gele rijst enzo.

alleen gewoon hollandse aardappels daar houd ik wel van Haha! en brood.