Tja, dat heb ik gekocht omdat het er in de supermarkt zo lekker bij stond Maar ik zit er nu alleen nog mee in mijn maag dat ik geen inspiratie heb om dit te gebruiken
- In soep, daar wordt de soep lekker romig van - Pastasaus met spinazie en boursin - Lasagne met enerzijds laagjes groenten in tomatensaus en anderzijds laagjes spinazie met ui en boursin en ev. champignons - voor meer inspiratie: http://www.receptenzoeker.be/zoek/resul ... ch=boursin
Ik gebruik het altijd wanneer ik kipfilet vul met pesto. Kipfilet open snijden, (ruim) vullen met groene pesto. Vervolgens kipfilet weer 'dicht', en in de pan. Wanneer de kipfilets bijna klaar zijn ze even uit de pan halen. Boursin Cuisine erin, even goed roeren. Volgens de kipfilets erin en het 'laatste stukje' laten garen. Je kan Boursin Cuisine overigens ook heel goed invriezen - handig als je niet alles gebruikt!
Ik gooi altijd thaise roerbakmix (van de ah zo'n zakje) in de pan met blokjes ham. Dit bak ik eventjes, en gooi erna een grote lepel boursin cuisine doorheen. Eventjes laten pruttelen, en je hebt een heerlijk sausje voor over de pasta
Pasta koken*liefst van die buisjes ook wel penne* afgieten, in een pan champignons bakken, boursin toevoegen, daarna gerookte kip in stukkjes en een beetje gehakte peterselie. Heel simpel en erggg lekker....
ik heb een heel lekker recept met de boursin cousine! (tenminste als je van vis houd)
je hebt nodig: BOURSIN COUSINE de tomaat variant. verder: *Verse spaghetti *Knoflook *olie *Garnaaltjes (kleine en de wat grotere gamba's) *Bosuitje *Geslagen room *scheutje ketjap manis. *klein blikje tomatenpuree
Mix wat geslagen room onder de boursin(naar behoeve) Maak dit mengsel warm, en voeg de knoflook toe(ook naar behoeve, voor het gemak gebruik ik altijd uit een tube), Voeg hierbij ook het blikje tomaten puree en de (in ringetjes) gesneden bos ui aan toe. Verwarm dit geheel, en voeg er op het laatst de kleine garnaaltjes aan toe.
Wok de grote gamba's in een wok met wokolie, flink wat knoflook en ketjap.
Kook de spaghetti, voeg de boursin pas op het bord toe en leg de gamba's erbij/op/naast.
Het lekkerst is om dit te serveren in combinatie met een lekkere frisse salade (naar keus natuurlijk) en lekker brood met kruidenboter.
Je kunt ook nog met de vis variëren of toevoegen. ik maak er ook wel eens echt een vis-zooitje van.