Ik ben al een tijdje bezig met afvallen, en heb echt al heel veel dieeten gedaan. Nu heb ik een dieet ontdekt dat eigenlijk geen dieet is. Je mag alles eten als je maar niet over je punten heen gaat. Nu vind ik 40 punten net iets te weinig dus ik neem er 50. Ben sinds 2 januari weer aan de slag en nu alweer 3 kilo kwijt.
Heeft een van jullie ervaring met dit dieet?
Ben vorig jaar al begonnen ben toen van de 96 kilo naar de 84 gegaan en ben nu weer bezig weeg op het moment 80 kilo en mijn streef uiteindelijk is 69. Ben trouwen 1.79 lang.
ben ik het helemaal me eens, je bent nog hardstikke jong en bent nog niet eens uitgegroeid. Het is heel slecht om nu al met je gewicht te tobben en je bent zeker niet te zwaar eerder te licht.
hahaha nou ik wil me wel aan zo'n schema houden maar doe het gewoon iet, nee denk dat ik gewoon maar eens weer een paar weekjes niet ga snoepen... dan val ik ook altijd wel een paar kilo-tjes af....
ben 17 jaar (over iets minder als 5 maanen alweer 18 ) ben 1,73 en weeg 71,2.... (schaam schaam) mijn ideale gewicht (vidn ik zelf) is iets onder de 70...dus 68 ofzo.... en waar kun je zelf je bmi opzoeken? ben wel benieuwd...
Ik heb ook een tijd dat dieet gedaan, maar dan van de Margriet. Is hetelfde principe. Is een hartsikke makkelijk dieet. WIl er eigenlijk wel weer aan beginnen, ben toen 5 kg kwijt geraakt, maar dat zit er al 3 dubbel weer aan.
Bij mij doet hij het niet eens Hij geeft geen gewicht. Ben zelf ook bezig met 'afvallen' nou ja zo wil ik het eigenlijk niet noemen. Heb gewoon mijn eetstijl aangepast. Dus meer groenten en fruit en minder tussendoortjes e.d. Er mag namelijk best wat af. Bovendien is mijn nieuwe eetstijl een stuk gezonder. Ben overgens niet te zwaar, op www.optimel.nl kan je ook zo een test doen. Heb wel een gezond gewicht. Maar vind hetzelf gewoon prettiger om die paar kilo der af te hebben (ook i.v.m.) turnen
Heb het ook een tijdje gedaan via internet. Na 3 maanden moet je je opnieuw aanmelden anders wordt je eraf gegooid, en daar had ik geen zin in, dus nu doe ik het niet meer. Ik had de dicipline niet om elke dag netjes in te vullen wat ik gegeten had, dat kan ik op een los papiertje ook wel doen.
Pfft, volgens die test van calorieteller.nl moet ik 60 kilo wegen. Nou, dan moet ik wel erg afvallen, en is niet erg gezond. Met 65/68 voel ik me ook prima! Daarnaast ben ik wel aan het diëten nu, maar niet bij een organisatie of website. Gewoon mijn eetpatroon gewijzigd; heel veel water drinken, licht broodbeleg, geen tussendoortjes, veel fruit. Daarbij helpt bokt ook (voedertijd) om steun te hebben.
BMI is je gewicht gedeeld door je lichaamslengte in cm in het kwadraat. Er zit een marge aan, tussen de 20 en 25 zit je in de marge "gezond gewicht". Voor veel mensen is die 20 al helemaal niet gezond haalbaar. Met een BMI van bijv 23 heeft zo iemand een gewicht dan hem/haar veel beter past. Daar zit dat verschil van een aantal kilo's in.
Hahaha ik ben te dik volgens dat ding, mag maar 54 kg wegen met m'n 1.80 Laat ik nou net een aankom dieet hebben gevolgd van de schooldokter omdat ik ondergewicht had