Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orionneke schreef:Wat gebeurd er eigenlijk als je 1x in de zoveel tijd dat een week doet. Vraag het me gewoon af omdat je zegtdat het twee weken werkt maar dan niet meer......
Citaat:Ga maar max 15-25% onder je dagelijkse benodigde behoefte zitten (zie ander topic om die uit te rekenen)
orionneke schreef:Wat gebeurd er eigenlijk als je 1x in de zoveel tijd dat een week doet. Vraag het me gewoon af omdat je zegtdat het twee weken werkt maar dan niet meer......
Maroush schreef:Citaat:Ga maar max 15-25% onder je dagelijkse benodigde behoefte zitten (zie ander topic om die uit te rekenen)
Kan het topic niet vindenWaar kan je dat dan precies uitrekenen ? Ik zit meestal rond de 1200 calorien per dag. Is geloof ik wel redelijk weinig, maar behalve volkoren brood ipv geroosterd bruin brood, beleg op m'n brood doen (kaas of worst ofzo) en af en toe wat nootjes ipv een appel kan ik niet bedenken om meer calorieen binnen te krijgen ...
Is 1200 calorieen echt te weinig voor een niet al te actieve dag ?
fjordengek schreef:tja ik eet op een dan 1 broodje en hale lepen groente:S en dat spuug ik weer uit:S
Lianne007 schreef:dan val je heel erg af,voornamelijk vocht wat je lichaam vasthoud,en als je dan weer gewoon eet,komt het er meteen weer aan,meestal wel 2x zoveel.
ilovehorses4ever schreef:Lianne007 schreef:dan val je heel erg af,voornamelijk vocht wat je lichaam vasthoud,en als je dan weer gewoon eet,komt het er meteen weer aan,meestal wel 2x zoveel.
Dat hoeft niet. Ik was 10 kilo afgevalle en nu, dik een half jaar later zijn er maar 3 bijgekomen (wat ook komt omdat ik niet meer sport..)