hoe veel bewegen/sporten en toch aankomen?

Moderators: Nadia, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

miltonlover

hoe veel bewegen/sporten en toch aankomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 09:32

ik moet aankomen, en heb nu 6 weken niks gedaan, en alleen me verveelt, op mn kont gezeten, en gevreet.
nu ben ik inderdaad aangekomen, maar ik wil weer gewoon naarschool op de fiets, en elke dag rijden etc.
ik eet al zoveel ik opkan, en ik gebruik veel slagroom en 80 ml room per dag in mijn melk, eet veel gebak, veel koolydraten, maar toch, als ik er veel bij beweeg, kom ik niet aan, en val ik soms zelfs af Boos! wie heeft er tips, of wet hoeveel je, tegenover bewegen, moet eten?
bedankt, ik ben wanhopig

Samoeray (L)

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:42

Misschien kun je weightgainers kopen.. (weet niet of ik ht goed schrijf)..
Dat is spul waarvan je een milkskahe moet maken en er dan 1 of 2 per dag moet drinken. Ze vullen weinig of niet maar ze zijn gigantisch calorie/vet vol. Dus inprincipe moet je er echt van gaan aankomen mits je het consequent doet.

Mijn vriend heeft een ontzettend snelle stofwisseling en erg intensief werk, dus hij komt ook niet aan en iets zelfs iets te dun. Hij doet nu dat met die shakies, en het werk echt. Mar als je even het paard dagen vergeet is het er zo weer af, dus je moet er echt regelmaat van maken..

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:15

Ik zag in je profiel dat je pas 12 bent. Ik was vroeger ook een graat, maar nu moet ik zelfs op mijn gewicht passen...

Als je maar zorgt dat je genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt, en je er niet echt graatmager uit komt te zien, durf ik te wedden dat je over een jaar of 4/5 wel wat damesvet hebt gekregen.

Als het echt heel erg is, zou ik even langs de huisarts gaan en een afspraak maken met een dietist... (of had je dat al gedaan?)

Succes!

I can see clearly now... lala lala!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie