Ik heb nog 10 minuten....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Ik heb nog 10 minuten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 18:53

om mijn bonbonbloc op te eten Tong uitsteken na 7 uur telt alles wat je eet dubbel heb ik gehoord hahah

Maar oooh wat ben ik slecht Scheve mond ik heb gister een bonbonbloc gegeten en vandaag weer een hele ik voel me zooo schuldig waarom is dat zo lekker Verward

Wie gaat er met mij mee doen afkicken van bonbonbloc's?? Vingers aflikken Verdrietig


anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:57

Ohh jee die dingen zijn echt zo lekker! Maar ik heb DE tip Tong uitsteken : je moet gewoon geen bonbonbloc meer kopen en ervoor zorgen dat er geen bonbonbloc in huis is!
Maar telt alles wat je na 7 uur eet echt dubbel?? Ik begin 's avonds juist altijd ontzettend veel te eten....

~And all our moments, good and bad forever in my head~
~wish we could go back just once and laugh at things we said~

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 18:59

Ja ik weet het niet precies maar iig na 7 uur verbrand je lichaam veel minder vet dus dat vet word meer opgeslagen in je lichaam als je wat eet...

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:07

Ow ow, ik eet denk ik 2/3 van mijn eten na 7 uur.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 08:27

Bonbonbloc hmmm heerlijk Haha! gelukkig dat het hier bijna nooit meer in huis is Tong uitsteken

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 08:39

Liesje_Lover schreef:
Bonbonbloc hmmm heerlijk Haha! gelukkig dat het hier bijna nooit meer in huis is Tong uitsteken

ik heb het ook nooit in huis maar ik ga altijd zelf naar de winkels en dan koop ik zo'n reep Scheve mond als me moeder dat ziet word ze echt para

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:08

Dat is dus onzin... dat je lichaam minder verbrandt na een bepaald uur... Als je honger hebt, gewoon eten... Naar je lichaam luisteren is belangrijker dan de klok in de gaten houden of je nog wel kan eten of niet!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 09:17

Natalie schreef:
Dat is dus onzin... dat je lichaam minder verbrandt na een bepaald uur... Als je honger hebt, gewoon eten... Naar je lichaam luisteren is belangrijker dan de klok in de gaten houden of je nog wel kan eten of niet!

Zoo dat is zeker geen onzin hoor in de avonduren verbrand je lichaam veel minder als overdag...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:08

Dat komt omdat je in de avonduren ook minder beweegt... Best logisch.
Maar als je lichaam vraagt om energie (je hebt bijv gesport), dan moet je dat wel geven. Maar je kunt 's avonds beter niet teveel eten, omdat je dan vaak moeilijker kunt slapen (je organen zijn dan nog volop bezig)

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:26

Je zal wel wat minder verbranden, maar het is echt onzin dat het als vet wordt opgeslagen direct... Je stofwisseling valt echt niet stil na 19.00 hoor...

Dat teveel eten en niet kunnen slapen klopt wel, slapen gaat moeilijk met een volle maag...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:31

Whaaa Bon Bon Bloc, daar ben ik verslaafd aan, maar heb het al 3 weken niet gegeten ofzo, maar aangezien mn moeder elke week 2 pakjes koopt met de boodschappen, liggen er 6 pakjes in de koelkast Schijnheilig

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 18:23

Natalie schreef:
Je zal wel wat minder verbranden, maar het is echt onzin dat het als vet wordt opgeslagen direct... Je stofwisseling valt echt niet stil na 19.00 hoor...

Nee dat begrijp ik ook wel Rolleyes ik heb het ook over de avond uren en dat is na ongeveer 7 uur..

Aah skipperfan ik zou dat zo opeten in 1 dag whahah dat is echt te verslavend, als je er 1 op heb wil je alleen maar meer!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:44

Je word bedankt.. Tong uitsteken Schijnheilig
Nu je me even hebt helpen herinneren hoe lekker een bonbonbloc wel niet is heb ik er hele erge trek in gekregen.. Boos! Vingers aflikken Hmm zo lekker is dat. Maar helaas, hebben we niet in huis.. Tong uitsteken
Probeer je in te houden, hoe moeilijk het ook is.. Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:25

BBB is idd erg lekker.
Ik eet dus nooit avond eten voor 1900 en vaak zelfs nog na 2100. In veel landen, zoals Spanje en Italie is het hardstikke gewoon om na 2100 pas je avondmaal te nuttigen. Er zijn meer mensen met vetzucht in NL dan in Spanje en Italie. Dus het laat eten wil niet aangeven dat je een propje wordt (heb zelf maat 36, maar ik sport ook heel veel)

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:23

Sorry, maar heb het aan mijn dietiste gevraagd, en het is echt een fabel dat je dan niets meer verbrand. Je lichaam verbruikt tijdens je slaap ook nog veel energie. Ook is het zo dat je lichaam kijkt wat je allemaal over de hele dag hebt gegeten of eet, en niet naar hoelaat het is. Dus je kunt hem gewoon na 19.00 uur eten.

Haha!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 16:45

Merel Blom schreef:
Sorry, maar heb het aan mijn dietiste gevraagd, en het is echt een fabel dat je dan niets meer verbrand. Je lichaam verbruikt tijdens je slaap ook nog veel energie. Ook is het zo dat je lichaam kijkt wat je allemaal over de hele dag hebt gegeten of eet, en niet naar hoelaat het is. Dus je kunt hem gewoon na 19.00 uur eten.

Ja tuurlijk kun je dan nog eten... en tuurlijk verbrand je lichaam na 7 uur nog gewoon, ik zeg alleen dat het in de avond uren MINDER word...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:17

Valerie schreef:
Ja tuurlijk kun je dan nog eten... en tuurlijk verbrand je lichaam na 7 uur nog gewoon, ik zeg alleen dat het in de avond uren MINDER word...


Dat ligt er maar net aan wat je in de avonduren doet... Knipoog Ik ben na 19:00 vaak nog op stal aan het wandelen/mesten/rijden en moet daarna ook nog 12 km fietsen... ideetje? Haha!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:25

Ik zit vaak om 8 uur nog op mijn paard dus dat is ook weer anders. Dat het Dubbel telt is absoluut onzin maar je verbrand inderdaad minder als je slaapt dan als je wakker bent. Echter als je op een dag veel hebt gedaan en veel energie verbruikt hebt mag je dat gewoon in de avond juist weer aanvullen (mits je af wil vallen maar dan eet je denk ik geen BBB op).

Sommige mensen slapen juist goed op een volle maag omdat je vaak na het avond eten toch al een soort van dipje krijgt en wat duf en moe wordt.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:40

Het hangt er vanaf wat je in de avonduren doet...
Je verbranding wordt niet opeens minder na 19.00u. Dat is gewoon omdat veel mensen dan op de bank gaan zitten en tv kijken ipv wat doen.

Anyway, Bonbonblocs zijn nooit goed voor je, op welk uur van de dag dan ook. Tong uitsteken
Lekker zijn we wel, maar een hele! Word je dan niet kotsmisselijk?

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Miesemuisje en 101 bezoekers