Het slechtste wat jullie ooit gegeten hebben?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Het slechtste wat jullie ooit gegeten hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 13:34

Zoals de titel al luidt: wat was het slechtste wat jullie ooit gegeten hebben?

Van mij was dat een paar jaar geleden de dag voor de vasten toen ik bij mijn tante was. We gingen pannekoeken eten Rolleyes
Ik dacht mmm, lekkere pannekoeken met suiker en boter Vork
Maar nee Scheve mond Pannekoeken met zout en kruiden in het deeg en kwark met gerookte zalm voor erop Rolleyes smakelijk...
Dit was dus echt niet te vreten en ik heb die avond maar 1 pannekoek gegeten terwijl ik er anders vier eet Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:05

Het slechtste als in het vieste dus...

Nou afgelopen maandag staat in de top 3.
We aten boerenkool, alleen was de boerenkool niet gekookt. Misselijk

Verder vond ik slakken vroeger altijd superlekker, maar heb ze een keer gegeten toen ze niet goed meer waren en ben daar toen zo ziek van geworden!
Nu durf ik ze nooit meer te nemen, maar als ik een hapje van iemand proef, vind ik het weer erg lekker..

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:22

wij hebben ooit in zo'n soort grandorado-restaurant-achtg slecht iets een pizza besteld. Ik had met kip en mais.
Nou, je kon de maiskorrels EN de kipstukjes op 1 hand tellen, met daaronder een vette laag smerige tomatensaus...

Sindsdien ben ik niet echt meer te porren voor een pizza...

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:42

Een Spaans gerecht (leerde ik jaren later Haha!) op de horse show in Oslo. Dat stond op het menu dat de grooms kregen die dag en wij hadden daar ook bonnetjes voor.
Was aardappel met twee of drie soorten worst, drijvend in een grote plas gelig vet....

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:43

dat was pas geleden nog, dat was rode kool met appeltjes Misselijk k werd al misselijk van die lucht, k heb 1 hap genomen, en daarna gezegt dat ik me misselijk voelde.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:22

Goulash en gevulde paprika! Getverdemme! Nu haat ik echt alles wat met paprika te maken heeft, maar dit zijn toch wel de ergsten! Bleeehgh!