Provencaalse eenpanner voor bij warm weer!

Moderators: Nadia, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

miepmiep

Provencaalse eenpanner voor bij warm weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 10:10

Aangezien het nog steeds lekker warm is, en echt zwaar eten er bij mij dan niet ingaat EN ik niet lang in de keuken wil staan EN ik graag verse groenten eet EN weinig afwas wilde, heb ik gister een lekker prutje gemaakt:

Voor 2:
* half bakje cherry tomaatjes
* vrij kleine courgette
* 1 kleine gele paprike
* 1 bakje provencaalse biefreepjes (AH)
* stokbroodje met kruidenboter
knoflook, provencaalse kruiden (evt Silvo wereldkruiden Grieks of Frans), peper zout.

Oven voorverwarmen voor de stokbroodjes (ik had klant en klare met kruidenboter,hoezo lui?) Courgette en Paprika in stukjes snijden. Cherrytomaatjes halveren.

Eerst de biefreepjes even aanbakken met wat knoflook, peper en zout. Als alles aan de buitenkant bruin is, reepjes uit de pan halen.

Courgette en paprika in de(zelfde) pan doen. Kruiden met een beetje knoflook en provencaalse kruiden (of kneepje wereldkruiden erdoorheen) Lekker bakken. Als die naar je zin zijn, tomaatjes en biefreepjes erbij. Even laten pruttelen en lekker met het stokbroodje opeten.

Licht en makkelijk eten met pitamientjes! Eet smakelijk!

Iemand nog tips voor warm weer eten?

I can see clearly now... lala lala!

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:12

Sla met gebakken kipfilet (zelf kruiden op doen), cashewnoten, ananas en dan kerriesaus erover heen doen. Heb ik niet zelf bedacht hoor, ouders met horecabedrijf en mijn broer is kok Knipoog

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 17:15

ow, dat klinkt ook lekker... Ga ik proberen!

I can see clearly now... lala lala!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie