Ben ik te goed voor ze? :P

Moderators: Nadia, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ben ik te goed voor ze?

Nee joh, ik bak zo vaak mogelijk iets!
Geen stemmen
Nee hoor, ik bak ongeveer even veel als jij!
Geen stemmen
Ja... maar ik bak net zo veel/vaker
Geen stemmen
Jaaaa, kom bij mij wonen!
6 (100%)
Te slecht... ik lust geen muffins/brownies/taart
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 6

Authentic

Ben ik te goed voor ze? :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 19:49

Ik heb pas geleden ontdekt dat ik kan bakken, en dat ik het leuk vind! Tong uitsteken Nou das heel mooi, maar als ik niet minstens 2x in de week iets bak word ik gek! Bloos Nu zitten we met zijn allen dus 2x in de week aan mijn baksels (muffins, brownies, vandaag appeltaart Tong uitsteken). Ze klagen dus ook niet bepaald Schijnheilig .

Maar ben ik de enige gek hier op bokt die echt 2x in de week iets moet bakken? Tong uitsteken

Morgen.
...

Glorie.

Natalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:10

Heb niet gestemd in de poll, omdat ik er niet direct mijn antwoord in vond...

Ik bak zelf ook heel graag.. maar ik ga niet zitten bakken om te bakken... Als er eens een gelegenheid is ben ik de eerste om een taart/koek/cake/... te maken maar ik ga niet elke week of meer bakken omdat ik persé moet bakken...

Af en toe eens een keertje zelf bakken is veel lekkerder dan als je elke week met een baksel afkomt, 't speciale gaat er wat af dan vind ik.

Sommigen maken het leven mooier, gewoon door er te zijn...
30-05-2007 Annelies
20-02-2009 Daan

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 06:44

Ga een opleiding voor banketbakker volgen, dan kun je iedere dag bakken. Haha!
Veel succes!

I haven't lost my mind, it's backed up on disk somewhere.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 08:22

Jaaaa, kom bij mij wonen! Haha! Haha! Haha!
Mijn baksels zijn zoooooooo slecht Scheve mond Kan wel een goed bakker gebruiken Tong uitsteken

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Gast998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 09:47

Toen ik het bakken net ontdekt had, deed ik het wel een paar keer per week ja, kocht allemaal bijzondere ingrediënten, want die haad ik *zeker* weten nodig Haha! Met resultaat dat de kasten overvol raakte, omdat je vaak maar kleine hoeveelheden nodig had, en maar grote hoeveelheden kan kopen. Vind het nog erg leuk, maar het moet dan ook wel opkomen, en dat gaat wat minder goed hier Lachen De kleine mag er niet zoveel van hebben, mijn pa vind chocola niet zo lekker, maar mijn moeder en ik wel Haha! En mijn oudere broer, heeft liever “gewone” koekjes e.d.
Maar maak je geen zorgen, deze gekkigheid vermindert op den duur wel Knipoog Het moet natuurlijk wel een beetje speciaal blijven vind ik wel

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:47

Verdorie, ik wil ook een oven!
tip als je ervanaf wilt komen: neem alleen een halfgare magnetron in huis, dan is de lol er snel af!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie