Gerecht voor 1 persoon???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Gerecht voor 1 persoon???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 11:36

Ik moet zo in mijn eentje gaan eten, alleen ik weet dus echt niet wat, het liefst moet het ook nog eenbeetje gezond zijn. Ik ga nu warm eten omdat ik vanavond moet werken en om half 4 al weg moet dus eet ik dan tussen door even eenbroodje.

Hebben jullie nog wat tips, had zelf al het vreselijke ongezonde warme broodje met brie en salami bedacht Vingers aflikken
Maar dat vind ik toch wat te ongezond.

Dus kom maar op.


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:39

Heb je een magnetron?

* pasta voor 1 persoon
* potje spinazie
* zakje geraspte kaas

Kook de pasta. Warm de spinazie op in de magnetron. Giet de pasta af en kieper de spinazie er overheen. Daarna wat geraspte kaas erover en eet smakelijk! Vork

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 11:55

mmm dat klinkt idd wel erg goed, ben nu ook al even op het internet aan het rondspeuren.
Maar kan nog niet echt iets vinden wat me lekker lijkt

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:02

Het recept van Karin, met een potje kruidenkaas er nog doorheen geroerd! Erg jammie. Vingers aflikken
Je kan ook iets voor 2 personen maken, en dan de rest in de koelkast of vriezer.
Toen ik nog op kamers woonde, deede ik dat vaak. Of ik at t restje nog 'savonds laat op. Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 12:04

haha ja idd dat kan ook maar ik woon niet op mezelf, en ik zou niet weten wanneer ik eht dan op moet eten. Ik ga zo gewoon naar de supermarkt en dan kijk ik wel wat er is want hier hebben ze neit alles, klein dorpje he.

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:04

Of pizza!
Ook altijd lekker!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 12:07

Maar is helemala niet gezond en ik wil straks graag een beetje agfevallen zijn, al hoewel eht voor een keertje natuurlijk wel kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:41

Hoezo is pizza niet gezond? als je bruinbroodmix pakt en er lekker verse groenten op doet, is er niets mis met pizza hoor!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 12:45

nee dat klopt, maar meestal haal ik dan toch een kant en klare Haha!

Dioontje
Berichten: 76
Geregistreerd: 05-03-04
Woonplaats: Rijsenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:47

Hey dat lijkt me lekker.. een gezonde pizza komop vertel op Hoe maak je dat??

En ik maak als ik alleen eet meestal een tonijn salade... een blikje tonijn op water basis , zilvervlies uitjes en augurk in stukjes snijden, beetje peper en zout, mespuntje mosterd en evt een eetlepel Yofresh of Yogonaise goed door elkaar roeren en lekker op een broodje doen of gewoon zo op eten is ook heeeel erg lekker en zit niet veel in ongeveer 150 cal... nou das niet veel he OK dan! Knipoog

eet smakelijk!!!

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:09

Of een lekker soepje! De vorige keer was het koud, heb ik lekker een blikje erwtensoep voor 1 persoon gehaald, even in de magnetron en smullen maar! Hahaha je had iedereen moeten zien kijken hier op m'n werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:32

Dioontje schreef:
Hey dat lijkt me lekker.. een gezonde pizza komop vertel op Hoe maak je dat??


Je haalt een pak bruin broodmix, maakt het aan, en maakt daarvan een pizzabodem
(voor de luilakken onder ons: haal een grote bruine of meergranenbol bij de bakker en snij die door Haha! )
Zelf even een tomatensausje maken: paar tomaten in grote stukken snijden (indien gewenst ontvellen), sjalotje in stukjes, teen knof erdoor, verse peper erboven malen. 5 minuten op vol vermogen in de magnetron. Dan even goed doorroeren en klaar is je tomatensaus.

Op de pizzabodem doen, beleggen met ui, paprika, champignons, broccoli, mais, artisjokkenhart, komkommer.... Oftewel: groenten naar keuze.
Daar strooi je lekker wat gedroogde italiaanse kruiden over (of je knipt ze even vers uit de tuin) en tot slot doe je er een handje magere geraspte kaas overheen.

Niet vet, hartstikke lekker, en gezond. Glas melk erbij en je hebt alles binnen wat je nodig hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:33

Dioontje schreef:
zilvervlies uitjes

Zilvervlies rijst / zilveruitjes
Haha!

Dioontje
Berichten: 76
Geregistreerd: 05-03-04
Woonplaats: Rijsenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:14

whahahahaha tja ik was helemaal bezig met die pizza van jou Lachen

Kiekeboeieieieiei Hyper!:):):):)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 57 bezoekers