Nieuwe smaak mcflurry..

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:52

Ilindra schreef:
De cappuchino was de enige die echt lekker vond Verdrietig
Nu maar weer gewone sundae's met warme caramelsaus, zonder nootjes Vingers aflikken


ik vond die cappuchino ook altijd het lekkerst Haha!

maar ik vind de nieuwe smaal erg goed te doen Haha!

Dag lieve mama...


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:12

Verdrietig Cappuchino Verdrietig Die was zoooo lekker!!

M&M's is ook lekker Vingers aflikken Die nieuwe heb ik nog niet gehad, en die Crunch vind ik niet zo lekker..

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:57

Myra1 schreef:
Milka aarbei??? Ow neej.
Doe maar héél snel de cappuchino weer terug.


Helemaal mee eens, als ik er eentje wilde dan nam ik altijd de cappuchino.
Die andere hoef ik allemaal niet en aardbei al helemaal niet.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:15

Boohoo Cappuchino was juist zo lekker. Van ellende dan maar aan de Sundae met warme chocosaus. SNIK!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:00

Ik heb hem nog nie geproefd mar wel gehoord datie heeeel lekker moet zijn !! Ik heb nog noooit andere gegeten dan de M&M maar ik ga hem wel proberen denk ik !

CELVIN

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:53

Nog niet geproefd, ben wel benieuwd.
Ik vond alle McFlurry smaken wel lekker, ook cappucino.
De lekkerste was de McFlurry Oreo (was maar tijdelijk, helaas)

Ga het binnenkort dan maar eens proberen.
Ben al 1 niet meer bij de Mac geweest Bloos!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:29

hmm ik vond toch de oreo het lekkerst, mijn moeder is amerikaans dus ik ben met oreocookies opgegroeid zo maar zeggen Knipoog

die vond ik namelijk erg lekker, en nu vind ik de crunch gemixt met m&m's nu het lekkerst, maar dat geven ze niet als je door de mcdrive gaat, want dan kunnen ze het niet doorgeven aan de keuken...

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 17:18

Assiej schreef:
hmm ik vond toch de oreo het lekkerst, mijn moeder is amerikaans dus ik ben met oreocookies opgegroeid zo maar zeggen Knipoog

die vond ik namelijk erg lekker, en nu vind ik de crunch gemixt met m&m's nu het lekkerst, maar dat geven ze niet als je door de mcdrive gaat, want dan kunnen ze het niet doorgeven aan de keuken...

Dat probleem heb ik ook altijd hahahaa
En sommige willen het helemaal niet doen..

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:24

miesie"]
[quote="Assiej schreef:
hmm ik vond toch de oreo het lekkerst, mijn moeder is amerikaans dus ik ben met oreocookies opgegroeid zo maar zeggen Knipoog

die vond ik namelijk erg lekker, en nu vind ik de crunch gemixt met m&m's nu het lekkerst, maar dat geven ze niet als je door de mcdrive gaat, want dan kunnen ze het niet doorgeven aan de keuken...

Dat probleem heb ik ook altijd hahahaa
En sommige willen het helemaal niet doen..
[/quote]
Liegebeesten!
Dat kunnen ze wel doen! Ze hebben namelijk een headset op, waarmee ze met de klant via de praatpaal kunnen communiceren en met de persoon aan het tweede raam. Ze kunnen dus tegen de persoon aan het tweede raam (die alles in een zakje doet en zelf de dranken en ijs maakt) dat hij half om half moet doen.
De persoon aan het tweede raam moet het wel goed onthouden, want het staat niet op het scherm genoteerd.

Ik heb zelf bij de mac gewerkt (3 jaar lang) en ik heb het altijd gedaan om de klanten tevreden te houden.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:03

Klopt, het kan wel bij de Mac. Ze kijken alleen altijd behoorlijk chagerijnig als je het vraagt Haha!

Heb trouwens vanavond de mc flurry milka op Bloos

Het leven is een gebakje!

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 08:33

ik heb de nieuwe nog niet gehad, wel vond ik altijd de cappucino
erg lekker. Maar m&m's blijven me favoriet.. Haha!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:04

blwegh ik ben er kotsmisselijk van geworden! die andere was de lekkerste, maar deze is om van te kotsten! Tong uitsteken

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:48

ik vond die nieuwe niet echt lekker
weet je welke ik lekker vond? die lion-smaak die ze toen als try-out hadden Lachen Haha!

Ikke ---> Lovers <--- Robin

Mikkee

Berichten: 1377
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 13:47

De McFlurry met Milka hadden ze in Duitsland al vrij lang...
...en ik vind 'em waanzinnig lekker! Vingers aflikken
(maar de poeder moet wel goed gemengd zijn natuurlijk)

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:38

Kusia"]
[quote="miesie"][quote="Assiej schreef:
hmm ik vond toch de oreo het lekkerst, mijn moeder is amerikaans dus ik ben met oreocookies opgegroeid zo maar zeggen Knipoog

die vond ik namelijk erg lekker, en nu vind ik de crunch gemixt met m&m's nu het lekkerst, maar dat geven ze niet als je door de mcdrive gaat, want dan kunnen ze het niet doorgeven aan de keuken...

Dat probleem heb ik ook altijd hahahaa
En sommige willen het helemaal niet doen..
[/quote]
Liegebeesten!
Dat kunnen ze wel doen! Ze hebben namelijk een headset op, waarmee ze met de klant via de praatpaal kunnen communiceren en met de persoon aan het tweede raam. Ze kunnen dus tegen de persoon aan het tweede raam (die alles in een zakje doet en zelf de dranken en ijs maakt) dat hij half om half moet doen.
De persoon aan het tweede raam moet het wel goed onthouden, want het staat niet op het scherm genoteerd.

Ik heb zelf bij de mac gewerkt (3 jaar lang) en ik heb het altijd gedaan om de klanten tevreden te houden.
[/quote]

ahh okee dan, ik dacht dat ze het altijd in de kasse intypten voor de keuken en die bij het laatste raam, maarja dan zal ik het voortaan nog een keer vragen Haha! want ik vind dat zo lekker Tong uitsteken echt oeeehhh Haha!

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:40

en die headset die ze bij het 1e raam ophebben (ook de kassa dus) die hebben ze toch om de bestellingen aan te nemen? dacht ik altijd Tong uitsteken

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:34

De gene die bij het eerste raam (met headset) typt alles in de kassa, waardoor de mensen in de keuken en aan het tweede raam zien wat er besteld moet worden en in het zakje gedaan moet worden.
De headset is inderdaad om bestellingen aan te nemen, maar kan ook onderling tussen collega's met headset worden gecommuniceerd.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:47

Oe die ga ik ook maar eens proeven! Dat lijkt me echt lekker zeg. Vork

how sweet can it be to be loved by you

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:50

Hmmm...ik vrees dat ik morgen een ritje Mac moet doen. Die moet ik even proberen....

Je suis Charlie.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:53

De enige Mc Flurry die echt lekker is is de Mc Flurry Daim en die hebben ze niet in Nederland Boos! Als ik in een ander land ben en daar hebben ze hem MOET ik er een hebben Vingers aflikken

Gamble

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 09:30

miesie schreef:
Ze hebben hier bij ons de cappuchino eruit gegooid en daar is Milka aarbei voor in de plaats gekomen!
Ik ben hem nu aan het eten! Maar m&m's blijft de lekkerste!

Ze hadden hem alleen niet goed doorgeroerd aan de onderkant zat nog van dat poeder en droge stukjes chocola!

Wie heeft hem al op? En wat vinden jullie ervan?


goh ik dacht al van wie is dit topic Tong uitsteken

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 10:35

Kusia schreef:
De gene die bij het eerste raam (met headset) typt alles in de kassa, waardoor de mensen in de keuken en aan het tweede raam zien wat er besteld moet worden en in het zakje gedaan moet worden.
De headset is inderdaad om bestellingen aan te nemen, maar kan ook onderling tussen collega's met headset worden gecommuniceerd.


okee dan Haha! er zit bij ons een mac 5 minuutjes lopen van de manege af, dus ik ben gisteren met een paar vriendinnen gegaan, en ik heb het even uitgeprobeerd hoor Knipoog ze deden het! alleen volgends mij snapte ze het niet helemaal want ze deed van alles 2 keer in 1 beker, dus zo maar zeggen 4 mac flurry's Tong uitsteken het was echt zo lekker!!! Haha!

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 10:39

Ik heb het een keertje gevraagd dat ik bij de balie stond, komt de manager erbij en verbood ze om dingen te mixen, of zelfs maar dubbel de M&M's er bij te doen (soms zijn ze te beroerd om de houder bij te vullen en kun je echt van stukje naar stukje fietsen)
Ik denk dat het echt aan de MacDonaldsfiliaal ligt.

Ga vandaag iig geval de Milka Aardbei proberen....

Je suis Charlie.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 10:41

ja die wil ik ook een keer proberen, maar die hebben ze hier colgends mij nog niet, want ik heb hem gisteren niet gezien Boos!

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:30

Daim is de lekkerste Haha! Maar jammergenoeg hebben ze die hier niet. In engeland had je ook een hele goeie cadburry white met aardbei. jam jam wat was die lekker!
Wat moet ik me voorstellen bij milka aarbei? Stukjes chocola met aarbeisaus?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 16 bezoekers