Bevroren soesjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Bevroren soesjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 20:02

Die zijn zooooo lekker, veel lekkerder als ontdooide... Ik heb er net 4 achter mijn kiezen gewerkt, moet me inhouden om niet weer naar de vriezer te struinen. Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Toos paardloos


Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:18

Vingers aflikken
Bevroren zijn ze indd veeeeeel lekkerder

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 20:49

Amethyst schreef:
:9
Bevroren zijn ze indd veeeeeel lekkerder


Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige met een bevroren-soesjes-tic was... Haha!

Toos paardloos

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:04

Ik dacht dat ik gek was! Thuis vinden ze me allemaal raar Haha! Maar ze moeten btw niet helemaal bevroren zijn. Alleen het midden een beetje hard.

[o]

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 21:18

Jaaah, zo vind ik ze ook het lekkerst. Buitenkant beetje ontdooid, maar nog wel ijs-en ijskoud en het 'hart' nog een beetje bevroren.

Toos paardloos

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:30

hahaha ja hier nog eentje Clown

vind ze dan 10x lekkerder dan wanneer ze helemaal ontdooid zijn!
buitenkant mag wat zacht en ontooid zijn, binnenkant nog echt ijs, lekker Vingers aflikken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:30

imker schreef:
Jaaah, zo vind ik ze ook het lekkerst. Buitenkant beetje ontdooid, maar nog wel ijs-en ijskoud en het 'hart' nog een beetje bevroren.



Ontdooit, maar het binnenste moet nog wel koud zijn. Vingers aflikken

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:33

Nee, vind ik dus niet, leven de ontdooide soesjes! (met chocola aan de buitenkant Knipoog )

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:34

Dat vindt mijn maag geen prettige gedachte, laat staan dat ik het ook nog eens in de praktijk ga brengen.

Net als appeltaartdeeg, daar kan ik ook van blijven eten. Maar ook dat moet ik bekopen met flinke krampen. Ben het wel met jullie eens, bevroren soesjes zijn best lekker! Mijn vriendje eet trouwens bevroren broodkapjes en hij kent slechts 1 ander persoon dat hetzelfde doet (ik ben het niet). Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 11:05

Jaaaaa, bevroren soesjes zijn geweldig. Als ze te veel ontdooien gaan ze bij mij terug de vriezer in, erg he.

Dennis denkt er net zo over Schijnheilig. Toen ik een tijdje geleden een bevroren pak soesjes kreeg omdat hij weer dagkampioen geworden was moest hij er uiteraard ook een hebben. Hij wou er wel meer, maar dat leek me geen helder idee.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:31

Karin schreef:
Mijn vriendje eet trouwens bevroren broodkapjes en hij kent slechts 1 ander persoon dat hetzelfde doet (ik ben het niet). Haha!


Wie is het dan wel...??? Haha! Ik kan me overigens niet voorstellen dat er buiten die 2 om nog meer mensen zijn die dat doen... Scheve mond Het klinkt echt vreselijk smerig.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:35

Oeps, 'dat' moest 'die' zijn... Bloos

De vrouw van een goede vriend van hem. Het was ook echt een bekentenis toen ze daar van elkaar achter kwamen, ze dachten allebei dat ze de enige op de hele wereld waren die zoiets smerigs deed. Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:38

Haa, ik dacht dat ik gek was Haha! Bevroren soesjes zijn inderdaad veel lekkerder, alleen moet ik er dan niet teveel eten Knipoog

Het leven is een gebakje!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:45

Lekker bevroren middelpunt mmmhh *alleen hebben we bijna nooit soesjes :S*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 14:27

vikki"]
[quote="Karin schreef:
Mijn vriendje eet trouwens bevroren broodkapjes en hij kent slechts 1 ander persoon dat hetzelfde doet (ik ben het niet). Haha!


Wie is het dan wel...??? Haha! Ik kan me overigens niet voorstellen dat er buiten die 2 om nog meer mensen zijn die dat doen... Scheve mond Het klinkt echt vreselijk smerig.
[/quote]


ja lekker! ik lust ook graag broodkapjes en dan wel of supervers net van de bakker(werk op broodafdeling en t verse brood moet ik dus snijden) of bevroren!

weet je wat lekker is(dat heb ik van een oom van me) brood dat nog wat bevroren is met boter en pindakaas Vingers aflikken heerlijk!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:27

Renske, sinds wanneer ben jij getrouwd met een goede vriend van Karin's vriend??? Tong uitsteken Enne... bervroeren brood met boter en pindakaas... ieuwwww!!! De koude rillingen lopen al over mijn rug bij het idee alleen... Scheve mond Maar goed, mijn broertje is nog gekker... die heb ik wel eens brood met slagroom en gemengde drop zien eten... *blergh*

*Edit* on topic, geef mij toch maar ontdooide (maar wel koude) soesjes hoor! Ik krijg er spontaan trek in...

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:31

Jaaa bevroren soesjes Lovers

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 16:43

Bevroren brood met echte boter en halasla (hagelslag-puur) is trouwens ook wel lekker. Maar dan wel alleen het kontje, een tussensneetje is niet lekker. Vingers aflikken

Toos paardloos

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:13

ik vind soesje die nog ene beetje bevroren zijn ook veel lekkerder! als ze helemaal zacht zijn, vind ik ze een stuk minder.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:22

Ik eet het liefst alles bevroren Haha!
Dus brood en soesjes dus..... ik eet ook het liefst snoep dat in de koelkast heeft gelegen..... Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:01

mmmmmmmmmmmmm begin spontaan te kwijlen Kwijl

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:05

Karin schreef:
Oeps, 'dat' moest 'die' zijn... Bloos

De vrouw van een goede vriend van hem. Het was ook echt een bekentenis toen ze daar van elkaar achter kwamen, ze dachten allebei dat ze de enige op de hele wereld waren die zoiets smerigs deed. Tong uitsteken



Euhhm.. Neuh Bloos Ik eet heel graag de kapjes van het brood, vind ze veel lekkerder dan de rest van de boterhammen.. Moeten uiteraard wel vers zijn.. Haha! En als ze bevroren zijn dan zijn ze veel knapperiger Haha!

Bevroren soesjes, jammie Vingers aflikken

Denk dat ik maar een doos vol met die kleine kadootjes haal vanmiddag..

* heb spontaan weer honger..*

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:46

Karin schreef:
Mijn vriendje eet trouwens bevroren broodkapjes en hij kent slechts 1 ander persoon dat hetzelfde doet (ik ben het niet). Haha!



Ik ken je vriendje niet, maar dat eet ik eigenlijk ook wel 's! Bloos

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:53

zijn net kleine slagroom ijsjes.. jammie...

al eens die tompoessoesjes geprobeerd??

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:04

Vanmiddag onverwacht gasten: wat een geluk dat ik altijd wel en pak soesjes in de diepvries heb. Deze keer een soort mini Bosche bollen. Inderdaad lekker als ze net niet ontdooit zijn.
Maar we zaten buiten dus in een mum van tijd was de chocolade gesmolten en de slagroom zacht
En inderdaad die tompoessoesjes zijn ook erg lekker.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers