Gerecht van bodystyling...

Moderators: Nadia, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zonnetje81

Gerecht van bodystyling...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 20:49

Bij Bodystyling hebben ze regelmatig gerechten ik neem aan dat deze ook gezond zijn aangezien je daar gaat sporten voor/en afslanken.

Ik heb het gerecht van deze week meegenomen dus als je geineresseert bent hoor ik het wel en wil ik het hier wel neer zetten.

Het omvat een visschotel met fruit. Uiteraard kan je sommige dingen gewoon aanpassen maar vond het wel een apart/leuk recept, een keer iets anders.

Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:09

Vis met fruit, aparte combi.. Maar het klinkt lekker, ik ben wel benieuwd naar het recept eigenlijk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 15:56

Vis-ovenschotel met fruit

Ingredienten:

- 250 gr (diepvries) Kabeljauwfilet (kan natuurlijk ook koolvis ofzo)
- 1 eetlepel olie
- 2 theelepel mosterd
- 1 eetlepel citroensap
- 1 appel
- halve banaan
- 1 mandarijn
- 1 sinaasappel
- zout en peper

- Oven voorverwarmen op 200 graden, gasstand 4. Wrijf de vis in met olie en mosterd en bestrooi met wat peper en zout. Besprenkelen met citroensap en dan in een ovenschaal leggen.

- Schil de appel en snijd deze in dunne plakjes. Banaan pellen en in plakjes snijden. Mandarijn pellen en in partjes verdelen. Pers de sinaasappel uit. Rankschik het fruit op de vis en schenk het sinaasappelsap erover.

- Dek de schotel af met aluminiumfolie en zet hem in het midden vd oven. Laat de vis in ongeveer 20 minuten gaar worden.

- Serveren met 2 eetlepels gekookte (zilvervlies) rijst en rode bietensalade (1 flink gekookte biet in stukjes, gemengd met halve appel en halve ui).

- Vooraf: heldere groentesoep

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie