Waterkers, daar zit een sterke smaak aan zeg!

Moderators: Nadia, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Elles

Waterkers, daar zit een sterke smaak aan zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 19:55

Vandaag weer eens een salade uit een boek geprobeerd. Er moesten eigenlijk blaadjes rauwe spinazie onder, maar die zijn in de supermarkt alleen voorverpakt in grote hoeveelheden te krijgen (ja, ik had naar de groenteboer moeten gaan, maar dat was teveel werk Tong uitsteken).
Dus een zakje waterkers meegenomen. Had eens gehoord dat dat ook veel in salades gebruikt wordt, dus dat moest kunnen, vond ik. Maar jeetje, dat heeft echt een hele sterke, uitgesproken smaak... Scheve mond Dus het paste niet echt bij mijn salade. Het zitten ook hartstikke stugge stelen aan, dus praktisch is het ook niet... of had ik die stelen eraf moeten halen? Verward

Wordt waterkers vaak gebruikt trouwens? Ik had er wel van gehoord, maar echt nooit gegeten/nodig gehad voor een recept.

De salade zelf was trouwens wel lekker (in de schil gekookte halve krieltjes met kappertjes, peterselie, basilicum, bosuitjes en een dressing van olijfolie en citroensap). Maar de volgende keer toch ├ęcht met spinazie...

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:45

Mijn favo soep: waterkerssoep! Het is alleen moeilijk om het te krijgen, want de AH heeft het niet altijd, of het is een beetje zompig geworden.
De salade klinkt zeer smakelijk!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

ankiexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:12

die steeltjes horen er nu eenmaal aan Tong uitsteken

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie