Weer wat geleerd.... koolvis kan NIET op de contactgrill...

Moderators: Nadia, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Elles

Weer wat geleerd.... koolvis kan NIET op de contactgrill...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:42

Vanavond weer eens wat uit een kookboek geplukt: prei met wortel in boter en bouillon gesmoord (met roomkaas en gehakte hazelnoten ) en een stuk vis erbij. Die groenten gingen wel goed, kun je ook weinig aan verklooien Haha! De vis zou ik wel even op de grill gooien, gaat lekker snel. Dus ik doe dat ding ook dicht, en dat had ik beter niet kunnen doen... Scheve mond Binnen 2 seconden zat de vis ook aan de andere kant vastgeplakt, dus toen ik hem weer opendeed, trok ik het hele zooitje helemaal uit elkaar. Huilen Ondanks de anti-aanbaklaag.
Volgende keer toch maar weer in de pan.... het smaakte er niet minder om, maar het oog wil ook wat, toch? Haha!
(groenten waren trouwens geweldig, lekker zoet! Vingers aflikken )

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:40

Nou mijn vriend gister, doet die hele lekker koolvis met kruiden enzo in de... MAGNETRON!! En dan nog 10 minuten ook ofzo.. En ik had er geen er in. Tot hij de schotel met vis neerzetten, het was helemaal ingestort en leek wel een pizza Scheve mond Heb geen hap genomen, bleeeeh wat zag dat er smerig uit Verdrietig

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

offspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:48

lijkt dan wel of je rubber zit te eten

When love is a drug, then let me be your dealer!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:10

Ene en contactgrill is.........???? Hahahah beetje blonT misschien. Ik had laatst de vissticks op een bord in de grill gedaan.......dat ging prima hahaha.

Het schijnt toch wel in de magnetron klaargemaakt te kunnen worden maar vind het niet smakelijk klinken, bijna alles uit de magnetron heeft een raar smaakje of is niet het JU van het.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 19:51

orionneke schreef:
Ene en contactgrill is.........????

Een grillapparaat dat aan twee kanten grillt. Je kunt hem openklappen, dan heb je meer ruimte. Gebruik je maar 1 helft, dan kun je hem ook dichtklappen en wordt je vlees aan 2 kanten tegelijk gegrilld. Get the picture? Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie