Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_djoeke_
Berichten: 285
Geregistreerd: 31-10-07

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 16:19

Moet de ander dan ook de App hebben van tgtg?

leonie87

Berichten: 4464
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 16:21

Ja je moet wel de app hebben natuurlijk anders kan je niet swipen

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 16:49

Hier een lunchpakket opgehaald bij een indiaas restaurant :9 6.60 voor betaald.

Ik denk dat ik nog wat rijst klaar maak en iets van kip of gehaktballetjes bak... Dan heb ik voor vanavond eten en nog iets van 5 porties voor in de vriezer :D
Die rechtersaus is zo verschrikkelijk lekker! Maar ook goed pittig.
Afbeelding

Ik weet niet of ik daar voor dik 6 euro opnieuw een lunchpakket haal.

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 19:04

leonie87 schreef:
maar chocola of taart of zulke lekkere dingen als ik hier zie voorbijkomen hebben wij niet.

Zoals dit? :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn onze eerste TGTGs van 2024. Na de feestdagen even een stapje terug gedaan, maar vonden dat het nu wel weer eens mocht.
Dit is een combi van drie verrassingspakketten van Looijenga, twee grote en een gewone. Er zat ook een gevulde koek bij, die heeft de terugreis niet overleefd.
De zweedse appeltaart zit in de vriezer, eigenlijk vriezen we appeltaarten altijd in omdat ze goed houdbaar zijn.

leonie87

Berichten: 4464
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 22:01

Dallista schreef:
leonie87 schreef:
maar chocola of taart of zulke lekkere dingen als ik hier zie voorbijkomen hebben wij niet.

Zoals dit? :')

[ [url=m/YbmafQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/iWuHOU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gcnY5M.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit zijn onze eerste TGTGs van 2024. Na de feestdagen even een stapje terug gedaan, maar vonden dat het nu wel weer eens mocht.
Dit is een combi van drie verrassingspakketten van Looijenga, twee grote en een gewone. Er zat ook een gevulde koek bij, die heeft de terugreis niet overleefd.
De zweedse appeltaart zit in de vriezer, eigenlijk vriezen we appeltaarten altijd in omdat ze goed houdbaar zijn.


Omg jaaaa ik wil een bosche bolll :9

Achterom
Berichten: 23033
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 22:26

Hier had de Makro vandaag een kerstpakketten actie, aanrader :j
Een compleet kerstpakket voor €5

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 19:05

Vandaag voor het eerst een pakket gekocht, zwaar teleurgesteld over de inhoud.

friezenfan2

Berichten: 2595
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 19:07

En waarom was je teleurgesteld en heb je een foto?

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 19:09

friezenfan2 schreef:
En waarom was je teleurgesteld en heb je een foto?


Geen foto helaas. Zaten 3 pakjes in met koffiemelk cupjes, 3 pakjes cup a soup, 1 pak rijst, 1 blikje mosselen in raapolie en een pak met taartcupjes.

friezenfan2

Berichten: 2595
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 19:14

En dit was onder de waarde?
Want ik heb het even ingevuld op ah.nl en dan kom je over de 15 euro. Dus als die 4.99 had gekost zou dit helemaal oke zijn.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 19:17

friezenfan2 schreef:
En dit was onder de waarde?
Want ik heb het even ingevuld op ah.nl en dan kom je over de 15 euro. Dus als die 4.99 had gekost zou dit helemaal oke zijn.


Geen idee van de waarde. Ik had alleen verwacht dat er andere dingen in zouden zitten in plaats van bijvoorbeeld 3 x een pak met koffiecups.

friezenfan2

Berichten: 2595
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 19:46

Tja dat is wel het idee van tgtg. Ze vullen de box met wat er anders weg gegooid moet worden en dat kan dan wel 3 keer koffiecups zijn.

Het is een verrassing en dat kan dan ook wel tegenvallen. Mocht je dit tegen staan dan gewoon de app verwijderen en dan kan je ook niet teleurgesteld worden.

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 19:56

Ik snap dat het type producten wat tegenvalt... Maar die gok neem je wel bij too good to go.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 21:04

Snap dat het een gok is hoor. Nou ja, voldoende koffie drinken dan maar. Wie weet is het de volgende keer meer onze smaak.

_Nadia_

Berichten: 2652
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 21:15

Ik had laatst serieus 17 zakken sla en een zak spinazie in 1 pakket. Was ik ook niet heel blij mee maar ja dat is het risico.

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 18:18

Geen bossche bollen vandaag, maar mag niet klagen.
Slagroom, kersen, en “rondjes” tompouce en slagroomsoesjes.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 18:25

Heerlijk

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 18:36

Yup, en vind die laatste wel schattig! Ze hadden donderdag en vrijdag niets in de app, dus hoopte echt dat er vandaag wat lekkers op zou komen. Toch gelukt. :-)

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 18:42

Jammer dat het voor mij net te ver weg is.

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 18:46

Jeetje Dallista, wat een geweldige pakketten!

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 19:10

Heeft er hier iemand al eens een pakket van de PLUS gehad?

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 19:51

Kinke schreef:
Jeetje Dallista, wat een geweldige pakketten!

Yup, zo fijn dat de banketbakker nog steeds meedoet.
Ik weet eigenlijk niet precies hoe het deze keer verdeeld was, oeps. Die slagroom taart zal het grote verrassingspakket zijn geweest, gezien de prijs, en dan de twee rondjes één gewoon verrassingspakket, en de kersen ook een gewone. Totaal zo’n 17 euro voor betaald. Volle pond is x 3 en kost gewoon een klein fortuin…

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 19:53

FrNo schreef:
Jammer dat het voor mij net te ver weg is.

Het is zelfs voor mij altijd haasten, en ik woon relatief in de buurt. Maar dit soort boxen komen pas online als ze gaan opruimen aan het einde van de dag. En dan is het vaak, het staat erop en of je maar binnen een half uur, max drie kwartier kan komen ophalen. Alles laten vallen wat je aan het doen was en hup!

friezenfan2

Berichten: 2595
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 20:04


Utixo

Berichten: 6582
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 19:31

Ik meld me ook weer even, we hebben hier periodes dat we eraan denken.

Vorige week hadden we weer van de bakker, geen zoetigheid dit keer, maar iets van 3 hele tarwe broden en 2 volkoren halfjes. Dik tevreden, we willen gezonder eten, en brood van de bakker is duur. Maar wel heel lekker. Daar hebben we deze week van gegeten.

Gister hadden we boxen van een soort wok uit Kijkduin. Het was een box van 3,99, dus we hebben de laatste 3 genomen in de hoop dat we er een lekkere avondmaaltijd uit haalden vandaag. Het concept is top, je krijgt de producten rauw mee. Ik ben vergeten en foto te maken, maar ik denk niet dat het de waarde haalde (volgens mij 12,50). 3 bakjes rijst, ongeveer 50 gr groente per pakket, en iets van 20 gr wat waarschijnlijk vlees is, en een bakje saus. Het vlees laat ik aan mijn vent over, ik heb er een bakje tonijn door.
Ondanks dat het karig is, is het wel onwijs lekker. Dus haalt het de waarde? Ik denk het niet, maar ik heb wel heel lekker gegeten, en je kunt jezelf ook niet overeten zo, dus ik ben wel tevreden. Dit is absoluut iets wat voor herhaling vatbaar is, maar alleen als er meerdere boxen zijn.
Waarbij ik mezelf wel een klein beetje schuldig voel dat ik meerdere boxen heb, maar aan de andere kant, zou het voor het restaurant echt iets uitmaken? En we eten er wel met zijn 3 van ook.

Voor vanavond ben ik benieuwd, begin Den Haag zit er een ontzettend lekkere Turkse bakker. Hij heeft vaker boxen, maar meestal krijgen we dan in de middag bericht dat er niets te redden is. Nu hebben zowel mijn man als ik een box gekocht, afhaaltijd is tussen 19.30u en 20.00u en we hebben nog niet gehoord dat er niets te redden is. Overigens wel ideaal dat je nu iemand anders de box op kunt laten halen, want mijn favoriete Surinamer heeft ook op die tijd een box, en dat is weer helemaal de andere kant op. Dat was een kleine box van 3.99, maar hun zin en niet duur, en van een broodje van hun wordt ik ook al heel erg blij.

Verder wonen we hier nou eenmaal in een uithoek, dus er is niet zo heel veel te redden. Maar ik ga het wel in de gaten houden, ik zag dat de Poolse supermarkt ook meedeed, en dat vind ik ook leuk.