Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14742
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 23:04

daantjuhhh schreef:
Een z’n broodje is een lunch.

Nou, precies, dat is toch geen avond eten?

SdaphneS

Berichten: 11423
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 20:47

Ik vind sowieso de recepten met broodjes vaak erg klein. Een beetje sla en broodje is echt geen volwaardige maaltijd. Ik bestel ze ook niet. Maar dit voorbeeld is wel erg klein. Even aangeven in de app dat je het verkeerde brood hebt ontvangen?

Wendy_Komen

Berichten: 6326
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 20:57

Hier hetzelfde broodje ontvangen vandaag....
En bij de ingrediënten foto rechts staat ook zo'n kleine ciabatta...

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 22:25

Jammer zeg. Hier vandaag een lekker pastaatje rigatoni alla norma. Voor 3 personen maar met z'n vijfen ruim van kunnen eten. Voor de rest staat er nog hutspot, quesedilla en fusionsalade op het menu. De laatste is zo lekker maar kindjes vinden t niet zo helaas. Ik zag toevallig dat we van de 4 drie vega hebben. Wel fijn, ik doe het niet bewust maar het geeft wel een goed gevoel.

Josien_

Berichten: 9031
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:24

Het verschil in portiegrootte is inderdaad soms echt heel groot.
Met soep en sommige eenpansgerechten kun je voor 2 bestellen en er met 4 makkelijk van eten, maar bij AGV, broodjes of flamkuchen is het meer lunchportie dan diner.
Ik dacht eerst dat het aan de caloriebewust porties lag, maar zie het dus ook bij andere varianten.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:39

Ik heb al jaren Hello Fresh en idd ben het met jullie eens. Die plaattaart of van die wraps zijn echt te weinig. Ik ben echt geen grote eter maar zelfs ik heb dan nog trek. Ik kies dan ook altijd wel bewust, het is meestal het streetfood wat ik te weinig vind.

Majabeestje
Berichten: 3811
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:56

SdaphneS schreef:
Ik vind sowieso de recepten met broodjes vaak erg klein. Een beetje sla en broodje is echt geen volwaardige maaltijd. Ik bestel ze ook niet. Maar dit voorbeeld is wel erg klein. Even aangeven in de app dat je het verkeerde brood hebt ontvangen?


Ja eens, dat is het nadeel van die broodjes. Ik bestel daar vaak nog ovenfriet bij.
De recepten met broodjes vinden de kinderen namelijk wel vaak lekker..

Duhelo

Berichten: 28566
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:15

DonDon schreef:
Ik heb al jaren Hello Fresh en idd ben het met jullie eens. Die plaattaart of van die wraps zijn echt te weinig. Ik ben echt geen grote eter maar zelfs ik heb dan nog trek. Ik kies dan ook altijd wel bewust, het is meestal het streetfood wat ik te weinig vind.

Dergelijke maaltijden zijn vaak hoger in caloriën etc, ik merk dat ze heel erg kijken naar de adh porties. Zodra er brood + vlees gemoeid is, zijn de porties een stuk kleiner.
De eenpans gerechten zijn de hoeveelheden rijst of pasta ook relatief klein, maar dit compenseert meestal door behoorlijk wat groenten waardoor je er een boel meer hebt.

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:16

helemaal eens met jullie bevindingen haha. Ik bestel (in mijn eentje) de flammkuchen/broodjes/tortilla recepten als ze een beetje ok qua kcal zijn vaak als lunchgerecht. Ik vind de pastahoeveelheden soms echt absurd veel, 90gram ongekookt!

xSanneeJarig

Berichten: 4362
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:57

Ik vind de broodje-gerechten ook altijd erg klein. En de flamkuchen bestel ik om die reden ook nooit...

Maar volgens mij eten wij sowieso altijd best veel. Ik vind 90gr pasta namelijk helemaal niet veel :')
Ik kook zelf 100 tot 110gr per persoon.

Wij hebben al een tijdje geen Hellofresh meer, maar we maken nog wel regelmatig gerechten na die we ooit kregen :j dan kan ik de hoeveelheden ook zelf naar wens aanpassen haha.

Sky_As

Berichten: 4765
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:01

Ik ga wel een melding maken van dat broodje. Hier staan ze vanavond op het menu, maar dat is natuurlijk geen avond eten waar je ook nog zoveel geld voor neer moet tellen.

Zelfde als de Tortilla taart. Super lekker hoor, maar dat zakje kaas slaat echt nergens op.......

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:14

Ik heb hem weer stopgezet. Wat serieuze problemen gehad en daarnaast werd de portie grote steeds minder en geen lekkere dingen meer. Wel excuus gehad en goede oplossing maar toch even stopgezet

Sky_As

Berichten: 4765
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:16

Ik heb nu korting, dus ik laat hem nog even lopen, maar zodra de korting voorbij is, stop ik direct weer
(ik geef het ook altijd netjes aan, dat ik alleen bestel als er korting is, omdat ik het de echte prijs niet waard vind)

Jildau

Berichten: 9417
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:23

Sky_As schreef:
Ik ga wel een melding maken van dat broodje. Hier staan ze vanavond op het menu, maar dat is natuurlijk geen avond eten waar je ook nog zoveel geld voor neer moet tellen.

Zelfde als de Tortilla taart. Super lekker hoor, maar dat zakje kaas slaat echt nergens op.......


Ik heb ook een melding gemaakt van dat broodje.

Prairy
Berichten: 9121
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:49

Ik krijg vanaf volgende week weer 3 boxen met 18 euro korting per box, daarna zet ik dat adres/account weer even stop. Misschien dat ik in december nog een keer een weekje of 2 doe als er nog een goede aanbieding is. Voordeel van 2 adressen en 2 rekeningnummers hebben op 1 huis :+

Kodyy

Berichten: 94
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:13

AnnaXBoy schreef:
Kodyy schreef:
Ik heb nog een code voor een gratis box van Green Chef, FIH-B9XIFKM1IUWL. Weet niet hoeveel gratis boxen ik weg kan geven maar misschien voor iemand die het wil proberen! :)


Hee wat fijn, de code werkt nog steeds. Dank je wel! :D


Ja ik zag net dat je wel 10 gratis boxen weg mag geven! Jullie ook bedankt! *\o/*

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 10:23

Sky_As schreef:
Ik ga wel een melding maken van dat broodje. Hier staan ze vanavond op het menu, maar dat is natuurlijk geen avond eten waar je ook nog zoveel geld voor neer moet tellen.

Zelfde als de Tortilla taart. Super lekker hoor, maar dat zakje kaas slaat echt nergens op.......


Ja dat zakje kaas idd, dacht dat het aan mij lag. Moeten ook melding maken anders kunnen ze er niks aan doen uiteraard. Ik heb ook melding gemaakt. Hoe meer meldingen hoe meer het niet opvalt.

Ik vind die gratis boxen weggeven altijd wel leuk maar ik ben al zo lang klant. Ze hadden ook wel de vaste klanten iets kunnen geven aan korting of iets.

Duhelo

Berichten: 28566
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 11:22

nu ben ik benieuwd wat er was met het zakje kaas? :+

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 17:03

Duhelo schreef:
nu ben ik benieuwd wat er was met het zakje kaas? :+

Was echt heeeel klein en je moest het over meerdere lagen verdelen. Nou hij mij zat hij er bij sommige lagen paar korrels op…

jestop
Berichten: 699
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 17:29

ik moet die nog maken. is het een beetje te doen met die tortillas stapelen of kan ik het net zo goed per tortilla doen? dus gewoon vullen?

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 17:37

jestop schreef:
ik moet die nog maken. is het een beetje te doen met die tortillas stapelen of kan ik het net zo goed per tortilla doen? dus gewoon vullen?

Jaa is goed te doen. In het recept geven ze aan dat het vocht verdampt moet zijn. Dat is wel handig want dan blijft het stevig liggen

Urona447
Berichten: 2813
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 10:54

Het maken van die tortilla taart viel mij ook erg mee, de kaas was inderdaad weinig.

Broodjes worst of gyros bestel ik vanwege de kleine hoeveelheden ook niet meer , die zijn prima als lunch gerecht maar niet als volwaardige maaltijd.

Lietje_1991

Berichten: 467
Geregistreerd: 18-06-10
Woonplaats: Kop van N-H

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:53

Owjeeh, broodje rookworst heb ik ook nog liggen :=

Maar even een portie krieltjes of aardappelpartjes ofzo bijhalen dus

Taffje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Terschuur

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:55

O, broodje rookworst gisteren gegeten, wel andere broodjes bij gehaald maar erg lekker :D

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 08:03

Wij hebben het idee dat de porties (voornamelijk het vlees) minder is geworden. Al twee keer gehad dat het te weinig was. We hebben 1 keer zelfs nog pizza gehaald bij de supermarkt omdat we allebei met trek zaten. Was echt belachelijk, waren die wortelwraps met amper vulling. Dus nu heb ik twee weken tijdelijk gepauzeerd en kijken we of het zo beter werkt. Uiteraard feedback gegeven!