kipsate-fingers van Mora?

Moderators: Nadia, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Renske_

kipsate-fingers van Mora?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 18:03

waar zijn die gebleven Huilen

ik werk in een supermarkt en heb het al aan 3 verschillende vertegenvoordigers van diepvries producten gevraagd en niemand kan ze nog bestellen

ik vind gewone kipfingers goor, maar die met satesaus erin waren heeeeerlijk Vingers aflikken alleen wel n beetje duur als je kijkt hoe veel(weinig) er in zo'n doosje zitten

wie weet nog waar ze te krijgen zijn? dat was het enige wat ik ECHT altijd kon eten!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:36

Op de site van Mora staan ook alleen nog de gewone kipfingers.
Ik vrees dus het ergste voor je Huilen
Stuur ze anders eens een zielig mailtje, wie weet hebben ze nog een voorraadje liggen Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 20:37

ja ik ga ze maar ns mailen *huil* de enige snack uit de frietpan die ik ECHT lekker vond, oke ik lust wel meer, maar deze waren zooooo lekker Vingers aflikken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie