Wat voor eten invriezen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:31

JoyCiej007 schreef:
Aangezien ik van heerlijk koken en eten hou, maar helemaal alleen woon, vries ik vaak ook dingen in.

')


Ook mijn reden om in te vriezen anders moet ik 3 dagen hetzelfde eten als ik heb gekookt. Heb dus begin dit jaar een diepvriesje gekocht helemaal blij mee.
Stop er nogal eens quiche in, aangezien ik die natuurlijk nooit op krijg en nasi en macaroni etc. (Quiche gooi ik later in de koekepan)
Verder niet speciaal kokend voor de diepvries, aangezien je vaak in de aanbieding lekkere zakken met eten voor in de diepvries kan kopen (laatst die van de jumbo 2 voor 5 euro of was het 4.50? )
Verder ben ik groots ijsliefhebber dus gaat er groot stuk vriezer op aan ijs :Y)
En als ik bak (worteltjes taart, brownies of wat dan ook) dan is dat ook iets om lekker in de vriezer te stoppen.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Steenbok12 en 52 bezoekers