Het Tupperware topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-17 20:38

Hallo allemaal,

Het virus heeft bij mij toegeslagen, ik ben fan van Tupperware :7
Ik vroeg mij af of er meer bokkers zijn, ik had nog geen topic erover gevonden. Dus het leek mij leuk om een gezellig kletst topic te maken. Vertel/ show wat je collectie is en deel je recepten en ervaringen :)

Ik begin in maart als consulente, zo kan ik mijn tweede grote hobby combineren met werk. :Y)
Ik ben namelijk gek op koken en Tupperware promoot de producten nu door middel van workshops, waarbij hapjes worden gemaakt voor de gasten.

Ik heb heel benieuwd naar jullie ervaringen!

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 16:44

Ik ben al bijna 2 jaar consulente :)

Mijn favo uhmmmm geen idee :D

- De omeletmaker en dan met verschillende groenten met ei
- de snelle chococake in de microcook maatkan
- snelle pizza in de deksel van de ultra pro
- lasagna of andere ovenschotels in de ultra pro
- tortilla chips uit de ultra pro met gehakt, paprika, ui, knoflook, kruiden naar keus, tortilla chips er door, geraspte kaas erdoor/over en in de oven

Verder alle multiflex vormen om in te bakken zowel zoet als hartig!



Uhmmmm verder de super chef en turbo chef wat ik veel gebruik om groentes fijn te maken.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 17:01

Mijn moeder heeft jarenlang haar huis beschikbaar gesteld voor tupperware avonden (om eerlijk te zijn die mis ik wel) en daardoor is alles in de keuken van tupperware. Alle schalen, opslag containers enz. Sommige zijn al jaren oud en werken nog steeds perfect!