Het Tupperware topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-17 20:38

Hallo allemaal,

Het virus heeft bij mij toegeslagen, ik ben fan van Tupperware :7
Ik vroeg mij af of er meer bokkers zijn, ik had nog geen topic erover gevonden. Dus het leek mij leuk om een gezellig kletst topic te maken. Vertel/ show wat je collectie is en deel je recepten en ervaringen :)

Ik begin in maart als consulente, zo kan ik mijn tweede grote hobby combineren met werk. :Y)
Ik ben namelijk gek op koken en Tupperware promoot de producten nu door middel van workshops, waarbij hapjes worden gemaakt voor de gasten.

Ik heb heel benieuwd naar jullie ervaringen!

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 16:44

Ik ben al bijna 2 jaar consulente :)

Mijn favo uhmmmm geen idee :D

- De omeletmaker en dan met verschillende groenten met ei
- de snelle chococake in de microcook maatkan
- snelle pizza in de deksel van de ultra pro
- lasagna of andere ovenschotels in de ultra pro
- tortilla chips uit de ultra pro met gehakt, paprika, ui, knoflook, kruiden naar keus, tortilla chips er door, geraspte kaas erdoor/over en in de oven

Verder alle multiflex vormen om in te bakken zowel zoet als hartig!



Uhmmmm verder de super chef en turbo chef wat ik veel gebruik om groentes fijn te maken.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 17:01

Mijn moeder heeft jarenlang haar huis beschikbaar gesteld voor tupperware avonden (om eerlijk te zijn die mis ik wel) en daardoor is alles in de keuken van tupperware. Alle schalen, opslag containers enz. Sommige zijn al jaren oud en werken nog steeds perfect!

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 17:13

Mijn moeder had ook verschillende tupperware bakjes voornamelijk. Maar ook de microcook ovaal waar ze altijd het eten in opwarmde. Meer deed ze er niet mee.

Vorig jaar party gehad bij mn overbuurvrouw en zij had de super fijne handvergietjes gewoon op voorraad in haar kelder. En ik kon ze nergens vinden en krijgen. Toen kreeg ik er 1 in turquiso blauw zo blij meee :D

Tink89
Berichten: 2936
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 17:21

Ik ben al tijden een deel kwijt van mijn salademeeneemschaal met deksel (geen idee hoe dat ding heet). Mijn consulente is gestopt en ik ken verder niemand die me kan helpen. Het gaat om het losse mes en de losse vork die er boven op horen te klikken. Die klikten nooit goed en zijn onderweg verloren geraakt.

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 17:35

Toen de kids heel klein waren een tijdje consulente geweest, gevraagd als manager maar tegen die tijd was ik er al weer een beetje klaar mee. Zeker toen de kids niet meer mee konden naar de info-bijeenkomsten ben ik gestopt. Inmiddels had ik al zoveel tupperware in de lades dat mijn man haast dreigde met echtscheiding bij het bijkopen van nog 1 enkel tupperwarebakje hahahaha. Moet eerlijk zeggen dat ik alle zgn. handigheidjes nooit gebruik en voor een simpel bakje ga ik tegenwoordig eerder naar de action.

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 17:36

Tink89 schreef:
Ik ben al tijden een deel kwijt van mijn salademeeneemschaal met deksel (geen idee hoe dat ding heet). Mijn consulente is gestopt en ik ken verder niemand die me kan helpen. Het gaat om het losse mes en de losse vork die er boven op horen te klikken. Die klikten nooit goed en zijn onderweg verloren geraakt.


Hallo, Die kunnen besteld worden! Stuur maar PB! Ik woon tussen arnhem en nijmegen in Herveld!

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 17:39

eva1969 schreef:
Toen de kids heel klein waren een tijdje consulente geweest, gevraagd als manager maar tegen die tijd was ik er al weer een beetje klaar mee. Zeker toen de kids niet meer mee konden naar de info-bijeenkomsten ben ik gestopt. Inmiddels had ik al zoveel tupperware in de lades dat mijn man haast dreigde met echtscheiding bij het bijkopen van nog 1 enkel tupperwarebakje hahahaha. Moet eerlijk zeggen dat ik alle zgn. handigheidjes nooit gebruik en voor een simpel bakje ga ik tegenwoordig eerder naar de action.



Ik ben ook gevraagd om manager te worden. Maar dat wil ik niet, is voor mij voor de leuk! Mijn vriend wurgt mij ook als ik maar iets bij wil kopen. Maar heb ook een hele kast vol met nieuwe producten die ik nu wil verkopen, want heb echt te veel. Vandaag weer een tapasschaal verkocht aan een vriendinnetje die vond dat mijn schaal er met paaseitjes etc zo leuk uitzag :o

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 17:42

Om jullie een idee te geven. 3 kasten van de +12 die ik er heb. Moet erbij zeggen dat in de andere kasten ook glas, aardenwerk, thermoflessen of andere merken te vinden zijn. (of hele machines)


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 18:16

Ik zal vanavond of morgen ook eens foto's maken.... alleen weet ik ff niet hoe ik die moet uploaden!

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 20:16

Afbeelding

Ik vind dit echt een fantastisch product en gebruik hem bijna dagelijks!

Weissjee

Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 20:31

Wauw die blauwe kleur is gaaf. Ik heb hem zelf ik het rood en gebruik hem erg vaak. Alleen is bij mij de deksel kapot, die stukje waarmee hij moet klemmen zijn afgebroken. Iemand enig idee of de deksel ook los kan worden besteld?

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 20:55

Weissjee schreef:
Wauw die blauwe kleur is gaaf. Ik heb hem zelf ik het rood en gebruik hem erg vaak. Alleen is bij mij de deksel kapot, die stukje waarmee hij moet klemmen zijn afgebroken. Iemand enig idee of de deksel ook los kan worden besteld?


Alle onderdelen zijn los te bestellen :)

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:59

O die schaker, ik heb daar nog de voorloper van staan. Die gebruiken we vooral om slagroom te maken. Je kan hem natuurlijk voor 100 andere dingen gebruiken maar hier is het de slagroom ding.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 10:04

En wat een service, mijn moeder had twee "wafeldozen" geen idee hoe dat ding echt heet. Beestjes waren dik 20 jaar oud, maar nu waren de flapjes afgebroken, vermoedelijk gewoon omdat ze zoveel gebruikt worden.

Die zijn dus kosteloos vervangen! Toch super :)

Ik ben gek van dat omelettenbakding, spaart me elke ochtend een hoop afwas en tijd! :)

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 10:04

Ooooh Tupperware! Mijn moeder heeft echt duizenden dingen.
Zelf ben ik vooral fan van de flessen, geweldig zijn die.
Ik kreeg er ooit voor de grap eentje in de vorm van een kikker, die drinkt echt superfijn. :))

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 10:44

Keuken en keukenkastje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voorraad berging en onwijs veel nieuw:

Afbeelding

Afbeelding

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 20:19

Ohh wat leuk, eindelijk leven in het topic! Welkom allemaal!
Ik heb vorige week mijn eerste workshop gegeven en dat ging goed. Helaas geen nieuwe afspraken.
Ik heb nu 2 afspraken staan van mijn moeder en zus, dat wordt erg leuk. Voor mijn moeder wordt het een high tea workshop en voor mijn zus een cocktailparty.

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 20:20

De twist & shake is inderdaad ideaal. Ik heb vorige week op mijn workshop bananenpannenkoekjes ermee gemaakt.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 20:39

Heeft Tupperware toevallig ook zo'n ding waarmee je 'spaghetti' kunt maken van bijvoorbeeld courgette?

Brainless

Berichten: 29737
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 20:44

Belsje schreef:
En wat een service, mijn moeder had twee "wafeldozen" geen idee hoe dat ding echt heet. Beestjes waren dik 20 jaar oud, maar nu waren de flapjes afgebroken, vermoedelijk gewoon omdat ze zoveel gebruikt worden.

Die zijn dus kosteloos vervangen! Toch super :)

Ik ben gek van dat omelettenbakding, spaart me elke ochtend een hoop afwas en tijd! :)

Toentertijd zat er levenslange garantie op.
Nu max 2 jaar en is gebruikersslijtage uitgesloten... en daar wordt het nu helaas snel opgegooid.

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 21:35

watchthesky schreef:
Heeft Tupperware toevallig ook zo'n ding waarmee je 'spaghetti' kunt maken van bijvoorbeeld courgette?

Dat kan met de adaptchef!

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:39

Dan zal ik daar eens naar kijken :)
Ik wil al een tijd zoiets, maar wel een goede, geen goedkoop prul wat slecht werkt, want dan ga ik het toch weer niet gebruiken...

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Het Tupperware topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:44

ArankaM welke regio kom jij met je tupperware?

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 22:15

eva1969 schreef:
ArankaM welke regio kom jij met je tupperware?

Ik woon in Utrecht, maar ik kom ook vlak bij Gouda en ik studeer in den Bosch. Dus ik ben daarin wel redelijk flexibel.