Recept met hondenvlees?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 01:52

Tja, die instructeur zal wel blij met je zijn morgen! Haha!

Maarre, op zich maakt het niet uit welk dier je eet, het maakt alleen voor mij wèl uit wat voor leven zo'n dier gehad heeft voor ie op mijn bord komt. En als je weet hoe ze met dieren omgaan daar in China en Korea en omstreken......brrrrrr de rillingen lopen over je lijf! Ik wil er niet eens op vakantie naar toe al was het voor niks. Ik denk dat ik helemaal gek zou worden daar van al dat dierenleed

Hm ik zit me te nu eigenlijk af te vragen of het voor een intelligent dier erger is dan voor bv een kip, gewoon omdat ze meer besef hebben. Iemand daar ideeën over?

Ik weet dat varkens behoorlijke intelligente dieren zijn (arme piggies).


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 11:46

Ze gaan in China en Korea niet zo prettig met dieren om nee
Maar ik vind zoals er in nederland met koeien/varkens om gegaan wordt voordat ze op je bord belanden ook al te ver gaan.

Ik weet niet of het voor een intelligent dier erger is, ze weten natuurlijk niet beter. Ze kennen alleen dat leven, en zullen dus weinig 'last' hebben van hun intelligentie denk ik.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:46

als je selexteerd op intelligentie zou je beter hond kunnen eten dan varken denk ik, al moet ik er niet aan denken

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 14:49

En hij kon het zeker waarderen Haha!
Hij begon te lachen en liet het aan het meisje lezen die voor mij had gelest. En begon haar uit te leggen waarom ik dat meenam. Hij begon een zin om nog even tegen mijn standpunt in te gaan, maar maakte die zelf al af met "laat maar, jij hebt gewonnen" Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:54

Goeie!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:31

hahaha leuk Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 20:24

Was ook wel blij dat hij het zo goed opvatte. En vindt het toch knap dat ie zelf zegt dat ik gewonnen heb. Dat zullen niet veel mensen doen!
Hij wilde trouwens wel weten hoe ik ooit aan zo'n recept was gekomen Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 49 bezoekers