Vreemdste wat je ooit heb gegeten..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:01

Inktvisringen Tong uitsteken

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:31

Toen ik heeeeel klein was, 1 jaar ofzo, at ik zand uit de plantenbak en kattenbrokken Tong uitsteken

Maar ik eet niet iets wat ik vreemd vind Knipoog

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 01:28

IcePrincess schreef:
stierenballensoep Bloos!
... krijg ik die kom soep voor mijn neus: gewoon een normaal helder soepje met daaron een grote bal gewikkeld in een grote 'noodle'...


In Oostenrijk hebben ze gewoon Knödelsuppe en voor zover ik weet zitten daar geen stierenballen in, maar je weet nooit. Meestal is het gewoon een bal meel met vlees erin (of niet). Maar dat is dus een heel normaal gerecht. Je hebt die Knödeln ook met lever erin dacht ik, maar meestal is het gewoon een bal meel in je soep.

Het raarste wat ik ooit heb gegeten... Hmm, ik heb gegeten: inktvis, mosselen, oesters, kreeft en krab, ganzenlever, hertenbiefstuk, struisvogelbiefstuk, rundertong, slakken, lever (kip, rund, varken en kalf), niertjes, kippenmaagjes, zwezerik (wat dat precies is weet ik niet, volgens mij een klier, zit bij het hart en in de nek), balkenbrij, kikkerbilletjes en vast nog wel meer maar kom er zo snel niet op. Vind de meeste dingen over het algemeen lekker. Lever en niertjes niet zo (ganzenelever wel! heeerlijk!) balkenbrij ook niet super, maar de rest vind ik echt hartstikke lekker! Vind de meeste dingen ook niet echt 'raar'. Heel veel van jullie schrijven nl inktvisringen en oesters enzo, maar dat vind ik echt geen rare dingen! Maarja, wel als het het raarste is wat je hebt gegeten natuurlijk Clown als je verder alleen maar kip rund varken eet. Lachen Tegenwoordig kun je zoveel beesten kopen in een normale supermarkt.
Heb nog nooit hersenen of insecten ofzo gegeten. Daar heb ik ook niet echt behoefte aan. Maar dat zou ik best raar vinden om te eten, rest vind ik vrij normaal..
Heb trouwens ook een keer hart gegeten(rund) en dat is een spier dus smaakte gewoon een beetje als iets taaie biefstuk!
Ik ben niet zo heel erg moeilijk met eten. Sta er best voor open om dingen te proberen. Hond zou ik denk ik niet doen of kat, paard heb ik overigens geen probleem mee. Ik zou het iig proberen en als ik het niet lekker vind neem ik het niet nog een keer Lachen
Ik heb wel afgelopenjaar op wintersport in Frankrijk 'Andouillette' gegeten. Op aanraden van een Fransman die zei dat dat een lekker worstje was. Ik dacht aan een knakworst of iets dergelijks maar het was iets van gemalen orgaanvlees ofzo. Het stonk echt enorm, zat al te kokken boven mijn bord van de geur. Daar heb ik dus ook geen hap van genomen, was bang dat ik zou gaan kotsen. Eet dat dus never nooit in Frankrijk! Haha! (als ik eraan denk, ruik ik het weer en krijg weer kokneigingen... Misselijk )
Laatst bijgewerkt door Dorée op 08-02-04 01:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 01:49

kikkerbillen, slakken, kreeft, mosselen, inktvisringen, oesters ( Misselijk )...
alles een keer proberen Haha!
Alleen de eerste 3 mogen vaker op mijn bord komen Haha!


verder ook wel eens gras geproefd, vlieg doorgeslikt, ook eigen tanden..
en papier, maar dat was meer omdat ik het anders voor de klas moest voorlezen Haha!

manzano

Berichten: 23928
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:25

konijnenkeutels Haha!. Maar toen was ik 3 ofzo en dacht ik dat het dropjes waren.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 15:14

Hahaha *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:39

Bix! Haha! Het was niet lekker, het smaakte zuur Misselijk

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:01

Anouk01 schreef:
Geld Schijnheilig Kep vroeger n x een gulden door geslikt..Weenie hoe ik voor elkaar heb gekregen..Ik heb m ook nooit weer gezien Tong uitsteken


Als er nu ooit een metaaldetector afgaat..........weet je hoe het komt hihihi Haha! lol

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:09

Met een vriendin at ik altijd gras.......of snoepte ik van de liksteen van haar fjord hiihi
Ik vind zeewier enzo verschrikkelijk ranzig , er stond toen bij de japanner ok zo'n babyinktvis naast ,niet opgegeten kreeg het echt niet weg (gatver het zien van zo'n ding alleen al ieuww)

Enne ooit gehoord van pannekoeken met pasta?????is best lekker hoor:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 22:05

Rendier en Eland Haha!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 01:25

Als het zo kan. Een tor, dacht dat het een krent was die op de grond was gevallen. Was 5 ofzo Scheve mond

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:56

Struisvogelbiefstuk, Slakken, caviaar Vingers aflikken

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:29

gras (vroeger deden we dat best vaak want daar kreeg je groene spug van Rolleyes ) , schimmelkaas , (echt niet te eten zat op een pizza dus wis het eerst niet) paardensnoepjes en ook nog wel dingen uit hun voer.
toen ik nog geen vege was struisvogel, kattenvoer (toen ik klein was)

Maar ik vroeg me toch eens af wat er allemaal in bitterballen en freakendelen zit Schijnheilig zitten daar niet alle resjes in ofzo?
en elke keer als ik ganzenlever hoor draait mijn maag om hoe die arme beestjes moeten afzien omdat stomme mensen van die lever moeten eten
word er elke keer kotsmiselijk van!!!! Verdrietig

manzano

Berichten: 23928
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:05

struisvogelbiefstuk is toch niet vreemd? Eet ik wel vaker. Is het goedkoopste nl. en te koop bij de Aldi Knipoog.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:47

manzano schreef:
struisvogelbiefstuk is toch niet vreemd? Eet ik wel vaker. Is het goedkoopste nl. en te koop bij de Aldi Knipoog.

Ja inderdaad, is ook helemaal niet vreemd eigenlijk... ik eet het ook best vaak. Haha! Maar ik ken wel genoeg mensen die het vreemd vinden.

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:12

liksteen
smaakt beetje zout
nog niet zo slecht eigenlijk hoor Haha!

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 12:39

Vroeger heb ik ooit wel eens katten brokjes gegeten voor een weddenschap... Nooit meer

Inktvisringen, mosselen ed. smikkel ik toch wel wekelijks (ben vega, maar eet wel veel vis).

Tegenwoordig als ik een nieuw soort liksteen heb doe ik wel altijd even proeven. ik wil toch wel weten wat er bij mijn paard in zijn stal hangt. Meestal gaat er wel een halve liter water achteraan om het likje zoute/mineralen weg te spoelen. Haha!