Reerug, waar te koop ???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Reerug, waar te koop ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 21:14

Heeft er toevallig al iemand zo'n overheerlijke sappige reerug gesignaleerd ? *LOL*

Hier in de buurt zit helaas geen (goede) poelier
En omdat het bij de supermarkten zo ongelofelijk druk is, heb ik weinig zin om overal langs te gaan.

Vandaar de vraag: is is al gesignaleerd ?
Zo ja, waar ??? Vingers aflikken

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:17

Ik denk dat een slager zoiets wel heeft. Poelier is meer van de vogeltjes enzo....

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:15

Bij de "wild" handel.
Weet niet of ze dat bij jullie ook hebben daar in het hoge noorden Tong uitsteken maar hier zit zo'n man die heet Vogely.
En die heeft verschillende vestigingen en die verkoopt wild

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:01

wie kan er nou z'n mooi beestje opeten.ik snap nou echt niet waarom wij met feestdagen extreem rare dingen moeten gaan eten.voor ons feest maar voor die arme dieren dan.KERST GAAN WE OPEENS KONIJNEN REEENRUG EN KALKOENEN FASANTEN ETEN SNAP ER NIETS MEER VAN Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:14

shantihdior schreef:
:n wie kan er nou z'n mooi beestje opeten.ik snap nou echt niet waarom wij met feestdagen extreem rare dingen moeten gaan eten.voor ons feest maar voor die arme dieren dan.KERST GAAN WE OPEENS KONIJNEN REEENRUG EN KALKOENEN FASANTEN ETEN SNAP ER NIETS MEER VAN Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!



Niet zoveel smily's gebruiken,... das irritant..
Waarom? Omdat t lekker is.. en als jij t niet eet..... eet een anders ze wel hoor, dus dood worden ze toch wel gemaakt!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 11:52

shantihdior schreef:
:n wie kan er nou z'n mooi beestje opeten.ik snap nou echt niet waarom wij met feestdagen extreem rare dingen moeten gaan eten.voor ons feest maar voor die arme dieren dan.KERST GAAN WE OPEENS KONIJNEN REEENRUG EN KALKOENEN FASANTEN ETEN SNAP ER NIETS MEER VAN Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!


Dat is jouw mening, en daar mag je gerust voor uitkomen.
Alleen liever niet in mijn topic, ik heb er nl. niet om gevraagd
Ik respecteer jouw opvatting, maar...... graag wederzijds respect ! Knipoog
Of open zelf een topic waarin je om meningen/medestanders vraagt !

Bedankt voor de goede tips !
Helaas zit er hier in de buurt maar 1 grote slagerij, en daar hebben ze het jammer genoeg niet.
Bij de poelier kun je normaal gesproken ook wild kopen, maar ook die hebben we hier niet (althans, geen goede).

Ik zoek stug verder

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:54

Hier kan je in de supermarkt bij de vleesafdeling nu ook 'wild' krijgen...
Maar voor reerug moet ik niet naar de supermarkt, kennissen van ons hebben hertjes enzo lopen, waar er elk jaar toch wel van geslacht moeten worden (overpopulatie anders Haha!)...

Kan alleen maar zeggen dat het heel lekker vlees is, erg lekker met wilde paddestoelen (cantharellen, bospaddestoelen, trompette de la mort, ...) en een gestoofd peertje...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 12:20

Dat bedoel ik, Natalie !
Een pot wildfond inkoken, gebakken bospaddestoelen en andere paddo's erbij, wat kruiden, scheutje room, en eten maar !
Ook lekker met appelcompote en rosti Vingers aflikken

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:23

Ik krijg het water in de mond door er alleen maar aan te denken...
Moet toch nog eens horen wanneer er nog eens geslacht wordt en dan proberen een stukje op de kop te tikken...