Afgelopen vrijdagavond heb ik besloten om niet meer te snoepen. Ik ben écht verslaafd en daar wil ik van af. Maar nu heb ik zo'n trek in snoep, het is weer maandag, vanavond boodschappen doen en ik ben zo bang dat ik straks toch weer met een lading snoep thuis kom. Is er iemand die me even moed in kan spreken, of wellicht een mede-verslaafde die ook moeite heeft met niet meer snoepen?
gisteren een hele reep chocolade naar binnen gewerkt ("één blokje, daarna leg ik het weg") na een paar dagen niks. Ik probeer nu te voorkomen dat ik weer aan de choco (of winegums) ga door veel te drinken. Vult de maag, en sinaasappelsap is zoet genoeg om m'n suikerbehoefte onder controle te houden. Maar oh, ik heb zo'n zin in een snoepje

verder.. neem lekker fruit mee zodat je toch iets hebt als je zin heb in iets zoets.
ik hou het gewoon niet lang vol, soms gaat het dagen goed en dan ineens moet ik gewoon alles opeten, ben ook echt een emotie eter en dan kan ik niet tegen me zeggen ik neem het snoepje niet pff moelijk moeilijk
Echt vol zit ik ook nooit, snoep kan er altijd wel bij. IJs ofzo. Route door de winkel plannen is wel een slim plan.