iglo kookstart

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25242
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

iglo kookstart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 20:58

He, wie heeft dat wel eens gegeten? Heet een prijs gewonnen van het voedingscentrum, dus kennelijk is het wel goed eten ook.
Ik heb pas kip met pasta en groene groenten in pestosaus gegeten. Echt lekker!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 15:31

Je hebt er ook van die kant en klare maaltijden van.. Behalve tien minuutjes in de pan stoppen, hoef je er dan helemaal niks meer aan te doen.. Ideaal voor luie mensen zoals ik Knipoog De pasta-zalm-spinzie-variant is erg goed te eten Lachen

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:34

Lekker, maar belachelijk duur!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:08

Eeeeh... ff denken, ik haal wel eens zo'n zak op.. Maar dan ook alleen die soort. En die is met eh... Paprika, selderij, tomatensaus, kip, boontjes geloof ik en nog iets. Beetje rijst er bij koken en ik kan in ieder geval drie dagen eten van zo'n zak. Je hoeft uiteraard niet alles in één keer klaar te maken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:08

Dorée schreef:
Lekker, maar belachelijk duur!

Helemaal mee eens

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:21

runningkawa"]
[quote="Dorée schreef:
Lekker, maar belachelijk duur!

Helemaal mee eens
[/quote]
Volgens mij verschilt dat per persoon een beetje. Ikzelf vind het namelijk in aanschaf wel duur, maar als ik uitreken wat een maaltijd mij kost weer niet.
Ik betaal 4,85 voor zo'n zak kookstart. En ik betaal 55 eurocent voor een pak rijst. Komt totaal op 5,40. Ik kan hier in ieder geval 3 dagen goed van eten. Wat neerkomt op een maaltijd van 1,80 per dag.

Ikzelf vind een goede (beslist niet kleine), gezonde en voedende maaltijd voor 1,80 per dag, op zich niet eens zo verkeerd.

En tja, uiteraard kan een maaltijd goedkoper dan dit Knipoog

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:30

Zoals jij het doet, Honeybee is het inderdaad niet duur. Maar dat is een kookstart. De complete maaltijden zijn net zo duur en daar kun je echt niet meer dan een keer van eten.
Bovendien kan ik echt niet 3 dagen achter elkaar hetzelfde eten. Vind het ten eerste niet lekker en ten tweede weet ik eigenlijk nooit van tevoren of ik thuis eet of niet. Ik kan dus ook nooit voor een week boodschappen doen, omdat ik gewoon niet weet wanneer ik thuis eet, tenzij ik alles invries maar dan bedenk ik me weer te laat dat er vlees ofzo in de vriezer ligt en dan is het niet op tijd ontdooid....

(De kookstart groene groenten is heel erg lekker met pasta en parmezaanse kaas heb ik ontdekt Lachen )

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:36

Dorée schreef:
Bovendien kan ik echt niet 3 dagen achter elkaar hetzelfde eten. Vind het ten eerste niet lekker en ten tweede weet ik eigenlijk nooit van tevoren of ik thuis eet of niet.

Wie zegt dat je alles in één keer klaar moet maken? Verward
Je kunt (net als ikzelf) gewoon een beetje uit die zak halen en de zak terug in de vriezer stoppen Knipoog

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:44

Ja huhuh dat kan ook. Ik ben niet eens blont! Gewoon nog niet helemaal wakker! ga het wel een keertje uitproberen....
(krijg je dan wel alles bij elkaar als je er een beetje uitpakt, en dus niet alleen maar bonen en tomaat en bij de volgende keer de rest? Haha!)

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:55

Dorée schreef:
Ja huhuh dat kan ook. Ik ben niet eens blont! Gewoon nog niet helemaal wakker! ga het wel een keertje uitproberen....
(krijg je dan wel alles bij elkaar als je er een beetje uitpakt, en dus niet alleen maar bonen en tomaat en bij de volgende keer de rest? Haha!)

Nee hoor, alles wordt (bij mij althans) perfect verdeelt.
En tja, anders heb je ook je ogen nog, je hoeft namelijk niet blindelings iets uit het zakje te halen Haha!

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:51

runningkawa"]
[quote="Dorée schreef:
Lekker, maar belachelijk duur!

Helemaal mee eens
[/quote]
maar minder duur en veel gezonder dan de Mac oid.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Heez, Pova en 6 bezoekers