Kruidencake en appelflappen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Kruidencake en appelflappen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 22:32

Jaja, ik had gisteren zin om iets te maken en toen zag ik kruidencakemix in de kelder staan en heb dat toen gemaakt, dit is het resultaat:
Afbeelding
Afbeelding

het rook lekker en zag er lekker uit, maar hij was iets te hard gegaan en smaakte daarom niet zo heel erg lekker Smakte een beetje naar ontbijtkoek, maar dan allen het onderste of bovenstelaagje Scheve mond maar ja, ik vond het toch goed voor iets wat ik anders nooit doe!

Ik had dan ook de smaak te pakken en heb net (ja een paar minuten geleden) appelflappen gemaakt! Vingers aflikken
Ook plaatjes van om jullie te laten watertanden natuurlijk:
Afbeelding
Afbeelding

En deze zijn wel gelukt
Zoals je misschien op de foto's kunt zien, zijn het niet alleen driehoeken maar ook rechthoeken zeg maar, het lijken een beetje op saucijcenbroodjes *LOL*

Hoe vinden jullie mijn bakkunsten eruit zien?
Hoe maken jullie altijd jullie appelflappen? ik heb namelijk maar wat gedaan Bloos

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:44

Als ik ze maak, maak ik ook altijd punten.

Maar voordat ze de oven ingaan, smeer ik ze in met een beetje eigeelprut en strooi over de bovenkant wat suiker Vork

Ziet er netjes uit hoor, krijg honger Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 22:51

Sizzy schreef:
Maar voordat ze de oven ingaan, smeer ik ze in met een beetje eigeelprut en strooi over de bovenkant wat suiker Vork

Dat was ik vergeten! Bloos!
Suiker! Dat miste ik aan de smaak Lachen heb er geen suiker opgedaan, is wel lekkerder als je dat doet en ziet er mooier uit vindt ik.

Citaat:
Ziet er netjes uit hoor, krijg honger Haha!

haha, dat was ook mijn bedoeling. Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 08:05

Heb je wel suiker, kaneel (en een beetje citroensap) door de appelprut gedaan... Ik vind kaneel zo lekker in appelflappies. Vingers aflikken

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 14:57

Ik doe bij appellappen gewoon suiker en kaneel en rozijnen door de appel en dan maak ik er punten van. Op de bovenkant smeer ik ook eigeel en daarop strooi ik dan wat suiker.
Hihi het ziet er wel lekker uit anne maar als het naar ontbijtkoek smaakt hoef ik het nie meer Haha!
Enne aan appelflappen moet ik ook nie denken!!! ik heb net mezelf volgestopt met pringels!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 16:38

iwayalover schreef:
Ik doe bij appellappen gewoon suiker en kaneel en rozijnen door de appel en dan maak ik er punten van. Op de bovenkant smeer ik ook eigeel en daarop strooi ik dan wat suiker.

Ik dus ook, alleen ben ik de suiker bovenop vergeten en zijn het niet allemaal driehoeken.

Citaat:
Hihi het ziet er wel lekker uit anne maar als het naar ontbijtkoek smaakt hoef ik het nie meer Haha!

Die cake is niet zo lekker nee maar hij is toch al bijna op dus..... Tong uitsteken
zal ik zaterdag een stukje meenemen?

Citaat:
Enne aan appelflappen moet ik ook nie denken!!! ik heb net mezelf volgestopt met pringels!

*LOL* appelflappen zijn veeeeeel lekkerder dan Pringels! Vingers aflikken

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:05

en geen spacecake gemaakt toch!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:24

Bij mij word de suiker aan de bovenkant van de appelflappen altijd zwart Verward hmm, wat doe ik fout Haha!

iloveyou
Berichten: 348
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: s-deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:28

Ooh nu krijg ik ook honger erin,,
Nou hor kan je er niet 1 door de computer heen brengen?