Kip, heet meest veelzijdige stukje vlees???

Moderators: Nadia, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Inge_83

Kip, heet meest veelzijdige stukje vlees???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 14:33

Ik zoek kip-gerechten.
En wat heb je er voor nodig (voor 4 personen) en hoe maak je het klaar?

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 09:51

Kip Tandorri van Knorr is erg lekker!!
Je kan het gewoon in de supermarkt kopen!! en dan achterop staat hoe je het klaar moet maken!!

Live,LOve,'ndLaugh

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 10:01

www.smulwereld.nl even registreren en zoeken maar door de megagrote database van allerlei verschillende soorten gerechten.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 11:31

Of Kip jakitaki!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Gast998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:42

Chicken Tonight, Gebruik kip in de nasi, of gewoon een stukje bakken, er zijn zat mogelijkheden.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:43

Ik eet zo kip met lof en een heerlijke verse kaassaus uit de oven Vingers aflikken ...nog 3 minuutjes dan is het klaar *jammie*. Als ik er aan denk zal ik het recept eens even vragen...

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 01:04

Kipstukjes marineren in donkere sojasaus van Amoy, dit wokken, uitgeperst knoflookteentje bijwokken als je dit lekker vind, roerbakgroente erbij, evt nog scheutje sojasaus en/of water erbij. klein beetje sesamzaadjes overheen doen ah einde en opdienen met witte rijst.

Of kip in bladerdeeg in de oven, voor het bakken insmeren met een beetje mosterd.

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie