Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan istie voor ons lekker haha succes
IndianLady schreef:Behoorlijk stomme vraag ja. Als hij lauw is doe je hem nog even, is hij te warm dan doe je het volgende keer iets minder. Kom op zeg

Magnetron blijft inderdaad altijd lastig om de juiste temperatuur te krijgen.
IndianLady schreef:Behoorlijk stomme vraag ja. Als hij lauw is doe je hem nog even, is hij te warm dan doe je het volgende keer iets minder. Kom op zeg

Fleurrr_ schreef:IndianLady schreef:Behoorlijk stomme vraag ja. Als hij lauw is doe je hem nog even, is hij te warm dan doe je het volgende keer iets minder. Kom op zeg
Ik wil eigenlijk gewoon lekker snel chocomelk maken en als ik dan elke keer opnieuw moet proeven of hij nu goed is duurt dat zo lang!
maar bedankt voor de tips
Debbie schreef:IndianLady schreef:Behoorlijk stomme vraag ja. Als hij lauw is doe je hem nog even, is hij te warm dan doe je het volgende keer iets minder. Kom op zeg
Stomme vragen staan niet. Je bent niet verplicht he.. om een reactie te geven. Als je niks nuttigs te melden hebt, doe het dan gewoon niet
Je hebt nu ook altijd van die blokken chocolade op een stokje die je in een kop hele warme melk moet roeren..
dan heb je echt chocolademelkMagnetron blijft inderdaad altijd lastig om de juiste temperatuur te krijgen.
IndianLady schreef:Middelste stukje is toch nuttig?
Is het koud of lauw dan doe je hem langer is hij te warm dan zet je hem er korter in. Echt zo moeilijk is nadenken niet
xx_Horsiex schreef:IndianLady schreef:Middelste stukje is toch nuttig?
Is het koud of lauw dan doe je hem langer is hij te warm dan zet je hem er korter in. Echt zo moeilijk is nadenken niet
Ben jij met je kont op een stekelvarken gaan zitten dat je zo geprikkeld reageert? Mag wel wat vriendelijker en anders reageer gewoon niet?
@TS, ik doe meestal 2 minuten, maar wij hebben dan ook een slechte magnetron.
IndianLady schreef:Nee hoor, ik geef toch gewoon antwoord op TS haar vraag? Zij het met een ondertoon want ik snap niet dat iemand zo'n stomme vraag verzint. Dit is gewoon logisch nadenken. Of maakt ze dit soort topics ook aan voor douchewater? Want tja ook daarin kan je spelen met warm en koud