Bewust gaan eten dat doe je met........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Bewust gaan eten dat doe je met........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 13:09

overgewicht.nl!!!

Ik ben erachter gekomen dat ik vaak gewoon te weinig eet maar teveel vet. Met behulp van de schemas die je elke dag invult kun je bewuster gaan eten. Zo heb je ook geen honger meer maar val je wel af.

Eigenlijk mag je best veel eten maar moet je gewoon alleen letten op wat je eet. Minder vette dingen.

Wie werkt er nog meer mee? Ik ben benieuwd of ik doormiddel van gewoon meer maar minder vet te eten nu wel onder mijn "stabiele" punt kan komen. Nu pas krijg je in de gaten wat goed en slecht is. Ik at bijvoorbeeld altijd pindakaas of cervelaatworst. Als je dan savonds friet zou eten ben je al mega over je vetgehaltes heen. Als je dan alleen dat eet als je savonds mager eet is er niks aan de hand. Zo combineer je alles en mag je alles eten alleen in de juiste combi.


SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:09

ik doe niet mee maar ben wel benieuwd naar het resultaat

Ik heb even gauw gekeken en ondanks dat het een commerciele site is ziet het er op het eerste gezicht netjes uit

dus veel succes Haha!

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 15:59

Ja ik ben zelf ook benieuwd of het gaat lukken. Nu heb ik iets bij de hand wat voor mij rekent hoeveel ik aan vet en Kcal binnen krijg. Ik moet gewoon elke dag invullen wat ik eet. Daarbij je streefgewicht in een bepaalde tijd daarop rekent ie weer uit hoeveel je mag hebben.

Er was weer een halve kilo af nu mocht ik 1 gram vet meer eten per dag en iets van ongeveer 20 Kcal meer.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:48

orionneke schreef:
nu mocht ik 1 gram vet meer eten per dag en iets van ongeveer 20 Kcal meer.
Eén gram? Waar praten we eigenlijk over... Verward Maar ik ga me nu eens aanmelden daar en een weekje bijhouden wat ik eet. Ik heb een gezond gewicht volgens de site, maar ik heb "teveel vetophoping rond de buik". Dat vind ik ook... Dus in feite zou het voldoende moeten zijn om 1000 situps per dag te doen dan? Tong uitsteken

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 23:18

Elles"]
[quote="orionneke schreef:
nu mocht ik 1 gram vet meer eten per dag en iets van ongeveer 20 Kcal meer.
Eén gram? Waar praten we eigenlijk over... Verward Maar ik ga me nu eens aanmelden daar en een weekje bijhouden wat ik eet. Ik heb een gezond gewicht volgens de site, maar ik heb "teveel vetophoping rond de buik". Dat vind ik ook... Dus in feite zou het voldoende moeten zijn om 1000 situps per dag te doen dan? Tong uitsteken
[/quote]

Ja maar als je dat optelt na een paar kilos mag je al meer eten he. En die ene gram kan weer veel uitmaken Haha!.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:57

Yep heb ik ook geprobeerd maar was te traag...

... And we like all the fluffy animals.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: PeerAppel, shadowstar en 78 bezoekers