Wat voor ontbijt/lunch eten jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Wat voor ontbijt/lunch eten jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 23:44

Ik ben er zo benieuwd naar:

Wat ontbijten jullie en wat lunchen jullie?
Ik weet dat als je 3 paarden rijd ( en fitnesst Haha! ) je wel behoorlijk wat kan eten, maar ben ook benieuwd wat de lijners eten enz.
Als ik 's middags niet iets vets eet ( plakje kaas op brood ofzo) hou ik het echt niet lang op mijn paarden uit.

Dus ben eigenlijk gewoon benieuwd naar de ontbijt/lunch rituelen Haha!

Haha!


SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 09:27

ik zit al jaren vast geroest.

's ochtends 1 bruine boterham met hagelslag en een koppie thee

in de loop van de ochtend bunker ik nog 4 boterhammen met kaas, vleeswaren of iets anders weg. Tussen de middag een kop soep (afhankelijk wat de school te bieden heeft).
En als ik thuis kom en ik heb nog trek eet ik nog een boterham of een cracker.

Toen ik nog op de zaterdag werkte kon ik wel 12 (!) boterhammen op een dag wegeten en dan 's avonds nogsteeds heel veel zin hebben in het avondeten Haha! . En niemand die dat snapte dat

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 10:46

Ik eet s'ochtends een boterham met jam en met de lunch 3 boterhammen met vlees/kaas. S'avonds avondeten.
Heb een zittend beroep, en val hiermee dus niet af, maar kom ook niet aan.

Pak iets aan voordat het een probleem is. Schep orde voordat de chaos intreedt.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:54

's Ochtends:
- crackers (stuk of 4) met kaas ofwel 1 geroosterde boterham met kaas
- tas melk
- handje cornflakes

Lunch
- 2 boterhammen met kaas/hesp/krabsla (wat er is en waar ik zin in heb)
ofwel aardbeien en 1 boterham
(lunch varieert nogal eens)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 12:44

Pfew wat eten jullie veel.

Ik ontbijt niet want dat krijg ik niet weg.
ontbijt: 1 kop thee Haha!
lunch: 1 bak cruesli met magere melk of 2 broodjes, tis net waar ik trek in heb.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 13:33

Ik eet behoorlijk weinig vind ik zelf. Meestal of 2 knackebrod en 1 plak ontbijtkoek Of 1 knackebrod en 2 plakjes ontbijtkoek. Dit is zowel ontbijt als lunch. Ik eet 's avonds meestal behoorlijk stevig.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 13:41

Nathalie,wat is hesp?????? Verward

s'Morgens:hero drinkontbijt,want eten krijg ik niet weg.
Tussen de middag:2 bruine boterhammen,meestal met hartig beleg.Soms een kopje soep erbij. Vingers aflikken

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:10

Ik heb meestal als ontbijt 2 geroosterde boterhammen en jam ofzo, of met pindakaas en hagelslag. Tong uitsteken Of een fruit salade of brinta.
Lunch.. niet eigenlijk, soms koop ik wat op school, eet tussendoor altijd liga's. Lachen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:12

Kimmes, hesp is ham...

Ik eet 's morgens 3 boterhammen met duo-penotti of pure vlokken, dit verdeel ik over heel de ochtend, en daarbij drink ik meestal 4 mokken thee over de ochtend verspreid. 's Middags eet ik altijd iets anders.

Toos paardloos

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:20

's ochtens eet ik vaak witte boterhammen met hagelslag en melk. Als ik soms geld teveel heb koop ik vers fruit (aardbeien en frambozen zwarte bessen enz.) en dat meng ik dan met yoghurt of kwark en dat doen ik dan twee dagen achter elkaar. De rest van de dag probeer ik dan ook zo gezond mogelijk te leven.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:47

SmĂ´gges eet ik altijd een kommetje Cruesli/Muesli met yoghurt, 's middags bruine boterhammen met verschillende soorten beleg, meestal niet meer dan 2.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:53

Hesp = ham (zoals Imker al zei)
Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:51

Of 4 grof volkoren bruine boterhammen met plantaardige boter en hagelslag, of boerenyoghurt met verse vruchten, bij voorkeur appel/kiwi,
of muesli met yomild, of verse rode bessen in magere yoghurt, of vifit drink rode vruchten of soms 's ochtends wel eens niks....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:45

Dat wisselt, ik heb zo mijn buien. Maar op het moment eet ik 's ochtends (of eigenlijk, drink) een mix van vers geperste sinaasappeltjes met daardoorheen andere vruchten gestaafmixerd (banaan, kiwi, aardbei, perzik, peer, net wat ik in huis heb).
verder heb ik ook mijn cruesli-yoghurt-periode, of brood (en dan 2 sneetjes met zoet, ben een enorme zoetekauw).

Lunch: brood: ongeveer 4 a 5 sneetjes met zoet of met paturain oid. En als ik op de TU/e ben en ik heb geld en ik mag van mezelf, dan een broodje kroket, maar dat gebeurd dus niet zo vaak...

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:57

Wmijn schreef:
Dat wisselt, ik heb zo mijn buien. Maar op het moment eet ik 's ochtends (of eigenlijk, drink) een mix van vers geperste sinaasappeltjes met daardoorheen andere vruchten gestaafmixerd (banaan, kiwi, aardbei, perzik, peer, net wat ik in huis heb).
verder heb ik ook mijn cruesli-yoghurt-periode, of brood (en dan 2 sneetjes met zoet, ben een enorme zoetekauw).


Haha zou ik geschreven kunnen hebben Haha! Ik heb ook van die periodes, soms een poos fruit 's ochtends, dan weer cruesli met yoghurt en ik zit nu weer in een brood periode, idd ook met zoet Haha! , nu chocopasta, maar ook wel met chocoladevlokken of vruchtenhagel en heb heel soms een pindakaasbui .
En als lunch hetzelfde (nu toevallig ook brood, maar soms ook fruit of cruesli met yoghurt).

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 01:09

Soms iets, soms niets. Als ik te laat ben heb ik nog wel eens de neiging om 1 of 2 uur later gewoon op school in de kantine lekker wat te kopen. Als ik thuis eet is het een boterham, met een glasje sappie Lachen

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:19

's Ochtends voor ik naar school fiets, een kopje thee en broodje met hagelslag. Op school verdeeld over 2 pauzes een kadetje en een broodje, een koekje en soms een plak ontbijtkoek.

Let love shine so bright

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 18:20

Ik ontbijt nooit. Neem 's morgens alleen een kop koffie.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:38

Ik ontbijt altijd met 2 boterhammen, en ik lunch meestal nooit eigelijk, op school dan neem ik wel brood mee, maar dat eet ik dan meestal niet op (dat komt dan omdat ik veel te veel snoep Scheve mond ), en geef ik het aan me hond.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 18:24

met een beetje geluk drink ik een glas water. Ik heb s'ochtends altijd haast en brood krijg ik echt niet op. Smiddags een fruitje en een rijstewafel. In het weekend trouwens lekkere broodjes (stokbroodje oid) maar dan eet ik meestal om iets van 11 uur

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:49

's Ochtends warm ik een broodje op, of neem gewoon wat boterhammen, met een kopje thee. Ik neem 4 boterhammen mee naar school, en haal meestal nog wat uit het automaat. Als ik thuis kom neem ik soms nog een omeltje of noedels (ligt er aan hoe laat ik thuis ben).

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:54

s'ochtends meestal niks en anders 1 bruine boterham.
op school meestal 2 boterhammen en een liga Haha!
op school eet ik meestal ook nog een tosti ofzo.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:01

Als ik naar school ga: sochtends 2boterhammen wel bruine anders heb ik na een half uur weer honger.
ik neem er vier mee naar school, in de eerste pauze eet ik er 1 of 2 (ligt eraan wat mijn ma erop doet :-D) de rest in de grote pauze. En dan heb ik smiddags afentoe nog honger.
Als ik moet werken, sochtends 2 boterhammen, weer bruine, 10 uur, 3 boterhammen, lunch: 4 boterhammen, en dan soms smiddags nog 1 als ik honger heb.
Bij het ontbijt drink ik altijd melk, en als ik thuis ben ook bij de lunch.

Brabantse Fries ;)

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 11:43

smorgens eet ik een musliereep op in de auto naar me werk om kwart voor 7,op me werk drink ik dan meestal 2 kopjes thee bij het overdragen.bij de koffie pauze eet ik meestal iets van een liga.
smiddags eet ik meestal 2 broodjes en meestal een appel of n sinasappel een een kopje thee en een blikje dubbeldrank of sinasappelsap.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 17:46

Ik eet sochtends niks...ik drink meestal een glas melk..
Smiddags eet ik ook niks.heel soms sultana maar verder niets.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers